Well, jeg spiller også RTS, altså StarCraft 2 og det er helt umuligt at spille på en konsol, men har også et utal af andre spil. Dog kan jeg tilslutte en controller til min PC, det er lidt sværere at få mus/tastatur til at spille optimalt på en konsol. :)
Men altså, man skal jo bare spille på hvad man har lyst til og konsol har jo unægteligt en fordel i at være ret billig. De fleste har et tv og en Xbox med 250 GB harddisk og tre spil, kan man få til 1500 spir, hvor man nok skal smide i hvert fald 6-8000 kr. i en PC og sagtens kan smide meget mere efter sådan en, hvis man vil have en fornuftig ydelse.
#13623 Helt sikkert. Der er noget for enhver smag. Jeg vil da også indrømme, at jeg valgte at købe min PS3 i sin tid da jeg ikke orkede at holde min PC opdateret med især grafikkort. Og som sagt spiller jeg ikke så meget mere, så det er fint til mit behov.
#13620, hehe, so true :-) Jeg har ENORM respekt for dem, der kan spille spil som Fallout 3 og Mass Effect og træffe alle de svinske beslutninger og få mega dårlig karma. Men jeg får det bare virkelig skidt af det!
Min anden karakter i Fallout 3, der lå på min nu solgte Xbox, var navngivet "cunt" og med hende gik jeg kun efter dårlig Karma, hvilket inkluderede at sprænge en vis bombe i spillet. :p
Så kom den sidste Team Fortress 2 film omkring de forskellige medlemmer, og her er det Meet the pyro, som nok er den mest syrede de har lavet af dem alle indtil nu.
[url=]The Pyro ser verden på en "lidt" anden måde end os andre... [/url]
Og i forbindelse med den udgiver Valve også deres Source filmmaker, som de har brugt til og lave de ni videoer omkring Team Fortress 2.
[url=]The Source filmmaker[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så kom jeg igennem Battlefield 3. En ganske udemærket oplevelse, som står for mig, på linie med Modern Warfare-serien. Jeg agter ikke at kaste mig ud i MP-delen.
Mine co-op tirsdage går i øjeblikket med Syndicate, som har overrasket, både i SP og MP. I 4 player coop har det overraskende meget replay value, hvor vi bare forhøjer sværhedsgraden. Vi er dog ved at være igennem på sværeste setting, så vi er ved at kigge os om...
Nogle der har erfaring med Future Soldier?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#13621 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Det er da vist ret billigt.
#13622 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Det er så nogle af de spil, jeg ikke bryder mig om :)
#13623 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Well, jeg spiller også RTS, altså StarCraft 2 og det er helt umuligt at spille på en konsol, men har også et utal af andre spil. Dog kan jeg tilslutte en controller til min PC, det er lidt sværere at få mus/tastatur til at spille optimalt på en konsol. :)
Men altså, man skal jo bare spille på hvad man har lyst til og konsol har jo unægteligt en fordel i at være ret billig. De fleste har et tv og en Xbox med 250 GB harddisk og tre spil, kan man få til 1500 spir, hvor man nok skal smide i hvert fald 6-8000 kr. i en PC og sagtens kan smide meget mere efter sådan en, hvis man vil have en fornuftig ydelse.
#13624 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
#13625 The Insider 13 år siden
#13626 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#13627 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13628 elwood 13 år siden
[url=]The Pyro ser verden på en "lidt" anden måde end os andre... [/url]
Og i forbindelse med den udgiver Valve også deres Source filmmaker, som de har brugt til og lave de ni videoer omkring Team Fortress 2.
[url=]The Source filmmaker[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13629 DarkLight 13 år siden
Mine co-op tirsdage går i øjeblikket med Syndicate, som har overrasket, både i SP og MP. I 4 player coop har det overraskende meget replay value, hvor vi bare forhøjer sværhedsgraden. Vi er dog ved at være igennem på sværeste setting, så vi er ved at kigge os om...
Nogle der har erfaring med Future Soldier?
#13630 The Insider 13 år siden