Bomben i Fallout 3 var den største overraskelse, jeg kan huske i et spil..
Da jeg kørte mit røvhuls-spil og valgte at lade bomben sprænge, der var jeg SIKKER på, at der ville komme noget i vejen for det.. Jeg kunne slet ikke tro på, at man ville lade stedet simpelthen forsvinde fra spillet, så jeg troede bare, at den ville være en fuser og man så ville blive lagt for had..
Så da eksplosionen skete sad jeg bare med kæmpe åben mund og fik s'gu helt gåsehud! Mest fordi jeg jo lige havde spillet igennem som good guy og havde haft en masse "relationer" på stedet! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hvis du svarede nej til det første og ja til det andet så er Amnesia lige spillet for dig. ;)
Jeg har ikke rigtig selv spillet det endnu, og jeg vil egentlig gerne, men har sgu bare ikke nerverne til de fleste horrorspil. Tilgengæld elsker jeg alt der falder under horror genren når det kommer til film og bøger.
Det kommer an på, om du kan li og skræmmes fra vid og sans, bare spørg The Insider, han er vidst "eksperten"
8-)
Damm Spec Ops: The Line er sku egentlig ret fedt, måden historien er fortalt på og den måde det sker på, er ret grum, her er ingen gloværdighed over og være en soldat, som i andre spil, personerne skændes indbyrdes, og de valg man fortager undervejs er ikke sort og vid, nej det er ikke en vælg A og B løsning, det er mere subtle så nej det er heller ikke det her spil som tilpasser sig dine valg og revolutioner, men bare hele den måde det fungere på, og situationerne, gør at jeg egentlig synes ret godt om spillet.
Historien, er også en del inspireret af Bogen Heart of Darkness, som igen har inspireret Dommedag Nu filmen.
Nåja og Nolan North bander en hel del i spillet. Men ja ganske overraskende spil, som viser den grumme side af krigen, det høre man gang på gang i spil, men det her er første gang, hvor jeg sådan rigtig synes det krøb lidt ind under mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har kun fået spillet lidt af Amnesia, men det skal spilles alene. Prøvede sammen med en ven og der forsvinder det uhyggelige lidt. Der blevet udsendt en teaser til 2'eren. [url= A Machine for Pigs[/url]
Double Fines Kickstarter update er satme go den her gang, dels er der en nyt afsnit omkring preproduction af det kommende spil, Og så er der en video hvor Tim Schafer gennemgår hans notebooks som han brugte da han udviklede blandt andet Full Throttle, Brutal Legend, og Grim Fandango.
Og så er der en 40 min. video hvor han spillet DOTT, mens han fortæller om spillets process, og andre ting.
Så hvis man var med til og bidrage lidt, så skal man ind og tjekke den nye update.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13631 HonoDelLoce 13 år siden
Da jeg kørte mit røvhuls-spil og valgte at lade bomben sprænge, der var jeg SIKKER på, at der ville komme noget i vejen for det.. Jeg kunne slet ikke tro på, at man ville lade stedet simpelthen forsvinde fra spillet, så jeg troede bare, at den ville være en fuser og man så ville blive lagt for had..
Så da eksplosionen skete sad jeg bare med kæmpe åben mund og fik s'gu helt gåsehud! Mest fordi jeg jo lige havde spillet igennem som good guy og havde haft en masse "relationer" på stedet! :D
#13632 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13633 Ericmase 13 år siden
#13634 Castanea 13 år siden
#13635 Zombi 13 år siden
Kan du lide søvn?
Kan du lide H.P. Lovercraft?
Jeg har ikke rigtig selv spillet det endnu, og jeg vil egentlig gerne, men har sgu bare ikke nerverne til de fleste horrorspil. Tilgengæld elsker jeg alt der falder under horror genren når det kommer til film og bøger.
#13636 elwood 13 år siden
8-)
Damm Spec Ops: The Line er sku egentlig ret fedt, måden historien er fortalt på og den måde det sker på, er ret grum, her er ingen gloværdighed over og være en soldat, som i andre spil, personerne skændes indbyrdes, og de valg man fortager undervejs er ikke sort og vid, nej det er ikke en vælg A og B løsning, det er mere subtle så nej det er heller ikke det her spil som tilpasser sig dine valg og revolutioner, men bare hele den måde det fungere på, og situationerne, gør at jeg egentlig synes ret godt om spillet.
Historien, er også en del inspireret af Bogen Heart of Darkness, som igen har inspireret Dommedag Nu filmen.
Nåja og Nolan North bander en hel del i spillet.
Men ja ganske overraskende spil, som viser den grumme side af krigen, det høre man gang på gang i spil, men det her er første gang, hvor jeg sådan rigtig synes det krøb lidt ind under mig.
#13637 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#13638 frankdrebin 13 år siden
Med et par gode hørebøffer er det spil pisse uhyggeligt..
#13639 MoH 13 år siden
Der blevet udsendt en teaser til 2'eren.
[url= A Machine for Pigs[/url]
#13640 elwood 13 år siden
Og så er der en 40 min. video hvor han spillet DOTT, mens han fortæller om spillets process, og andre ting.
Så hvis man var med til og bidrage lidt, så skal man ind og tjekke den nye update.