Hvis man - som undertegnede - er stor fan af Metal Gear Solid-serien, er det en ganske glædelig nyhed, at MGS4 omsider får tilføjet trophies. En ganske god måde at forlænge spillet på.
Tja, men det er da et fint incitament for at genspille det. Desuden er der mange gamere, der nægter at gennemføre spil, hvis det ikke understøtter trophies/achievements. Trist.
Men må dog indrømme det stadigvæk er BF3 main themet der har givet mig mest gosebumps af de her modern shooters, man følte sig ret så badass, hver gang det blev spillet.
Det er da så også bare det eneste nævneværdige ved Single player delen i BF3. Jeg synes godt nok det var fesent, føltes som en dårlig kopi af Call of Duty, og virkede slet ikke som noget der hørte til i et Battlefield spil. Men det var da meget pænt at se på.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Når du siger Call of duty så er det vidt begreb fordi Call of duty: Modern Warfare havde fede singeplayer missioner, men da MW2 kom ud, så gik der alt for meget ren michael bay i det, og det blev kun værre med 3'eren.
Tilgengæld morede jeg mig herligt med Bad Company 2 SP delen, synes humoren var meget munter, og ganske sjove påfund undervejs i spillet.
Men FPS genren er ved og gå lidt død igen når vi snakker krig, Black Ops gik hen og blev lidt intressant, fordi de to en anden vinkel på tingene, som jeg fandt ganske tiltrængt, men ja før i tiden var det for meget med 2. verdens krig man brokkede sig over, nu er det for meget Modern warfare der brokkes over.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det jeg mener er at "opbygningen" af BF3's single player er meget lig den i call of duty, og så er det lige meget om vi snakker MW1, 3 eller Black Ops da de alle er bygget op på samme måde. Og ja jeg ved godt at CODs single player ikke er originalt, men det blev først rigtig trendy at lave alle de scripted events i en fps efter MW.
Og det er især brugen af scripted events og quick time events i BF3 der gør at den ligner COD så meget. For det er jo nøjagtig samme måde de bliver brugt på, quick time events er dog pivringe i BF. (QTE er altid elendigt, så det fortæller alligevel lidt).
Jeg ved ikke om det giver mening det jeg skriver, men jeg syntes bare BF3 var et stort deja vu hele vejen igennem.
Og mit brok har intet med modern warfare at gøre ;-)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Det er da så også bare det eneste nævneværdige ved Single player delen i BF3.
Helt enig.
TP-DK (13676) skrev:
Jeg synes godt nok det var fesent, føltes som en dårlig kopi af Call of Duty, og virkede slet ikke som noget der hørte til i et Battlefield spil. Men det var da meget pænt at se på.
Helt enig igen! Synes også at det var en ren COD-kopi, men grafikken nærmer COD SLET ikke sig i nærheden af! :)
elwood (13677) skrev:
Black Ops gik hen og blev lidt intressant, fordi de to en anden vinkel på tingene
Synes at det er det absolut bedste COD til dato pga. zombies hehe :P
Ellers tror jeg at Treyarch har gjort det igen med Black Ops 2. Glæder mig virkelig! :)
Til gengæld er multiplayer-delen af BF3 rigtig god. :-) Den største mangel er spectator mode, men ellers fungerer den overordnet set rigtigt godt.
Har også lige været igennem alfa-test af Shootmania - tror det bliver kæmpe på esport scenen, men synes ikke så godt om det selv. Virker lidt for poleret når man er vant til BF3 hehe. :-)
#13671 colocho 13 år siden
http://kotaku.com/5925004/twenty-minutes-of-dead-s...
#13672 JannikAnd 13 år siden
#13673 colocho 13 år siden
#13674 JannikAnd 13 år siden
#13675 colocho 13 år siden
#13676 TP-DK 13 år siden
Det er da så også bare det eneste nævneværdige ved Single player delen i BF3. Jeg synes godt nok det var fesent, føltes som en dårlig kopi af Call of Duty, og virkede slet ikke som noget der hørte til i et Battlefield spil. Men det var da meget pænt at se på.
#13677 elwood 13 år siden
Tilgengæld morede jeg mig herligt med Bad Company 2 SP delen, synes humoren var meget munter, og ganske sjove påfund undervejs i spillet.
Men FPS genren er ved og gå lidt død igen når vi snakker krig, Black Ops gik hen og blev lidt intressant, fordi de to en anden vinkel på tingene, som jeg fandt ganske tiltrængt, men ja før i tiden var det for meget med 2. verdens krig man brokkede sig over, nu er det for meget Modern warfare der brokkes over.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13678 TP-DK 13 år siden
Og det er især brugen af scripted events og quick time events i BF3 der gør at den ligner COD så meget. For det er jo nøjagtig samme måde de bliver brugt på, quick time events er dog pivringe i BF. (QTE er altid elendigt, så det fortæller alligevel lidt).
Jeg ved ikke om det giver mening det jeg skriver, men jeg syntes bare BF3 var et stort deja vu hele vejen igennem.
Og mit brok har intet med modern warfare at gøre ;-)
#13679 Ericmase 13 år siden
Helt enig.
Helt enig igen! Synes også at det var en ren COD-kopi, men grafikken nærmer COD SLET ikke sig i nærheden af! :)
Synes at det er det absolut bedste COD til dato pga. zombies hehe :P
Ellers tror jeg at Treyarch har gjort det igen med Black Ops 2. Glæder mig virkelig! :)
#13680 McPeter 13 år siden
Den største mangel er spectator mode, men ellers fungerer den overordnet set rigtigt godt.
Har også lige været igennem alfa-test af Shootmania - tror det bliver kæmpe på esport scenen, men synes ikke så godt om det selv. Virker lidt for poleret når man er vant til BF3 hehe. :-)