Gravatar

#13661 elwood 13 år siden

Drew, Vinny og Daves GiantBomb flightclub er satme underholdende, tre herre som hygger sig med diverse hardcore fly simulator, hvor de skal styre alt, nogen gange bruger de, de første 10-20 min på bare at få flyet i luften, fordi der er så mange knapper, og ting der skal tages højde for 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13662 Muldgraver 13 år siden

Takker :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#13663 elwood 13 år siden

No problem.
Gravatar

#13664 DarkLight 13 år siden

FlightClub afsnittet på GB er faktisk hylemorsomt :) Anbefalet! (Igen)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13665 elwood 13 år siden

Hehe jeg var færdig af Grin da Vinny ville "resette" sine settings... Booomm! 8-)
det er da en meget ikke til og misforstå handling af spillet. Eller da de ruller vinduet op midt i regnen.

Høre pt. Bombcast, Patrick og hans venner har en meget morsom/ødelæggene/obskur, hyle morsomt Gag thing kørende, hvor de queer movie themes op på Juke boxes når de er i byen, fortæller en meget munter historie om det den her gang.

X-files themet plejer og være go to numret, når de laver den her spøg.
Gravatar

#13666 elwood 13 år siden

Hehe GiantBomb har i den her weekend, og gør det pt. stadigvæk streamet fra Kampene i dette Års EVO det vildt nok og se alle de her Fighting games mestrer dele bank ud til højrer og ventsrer, ikke noget jeg rigtig følger med i, men har da været sjov nok lige og "zappe" forbi en gang i mellem.
Gravatar

#13667 The Insider 13 år siden

Det ser godt ud for Amerikas ungdom. Samtale med ung, amerikansk holdkammerat under aftenens Call of Duty 2-runde:

Mig: Well, it's 2 AM where I am, so I'm going to bed...
Ham: 2 AM? Where you from?
Mig: Denmark, Europe.
Ham: Hyrop?
Mig: Denmark. EUROPE. You know what Europe is?
Ham: Ah, Europe! Really? Y'all got Xbox's down there?
War. War never changes.
Gravatar

#13668 Ericmase 13 år siden

David S. Goyer og Trent Reznor på Black Ops 2? :D

The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13669 McPeter 13 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#13670 elwood 13 år siden

Og hvis man sku være i tvivl så er der ved 00:48 et ret så velkendt music que, det er som taget direkte ud fra TSN scoret.

Jaja Hollywood composers og writer på store AAA titler, er set før, men indtil videre har jeg nu altid blot set det som en salgsgemick, hvor tit har man ikke hørt en entusiastisk Producer udtale, we have this great/famous/talented writer on board to help write the story bla. bla.

Men ja med det sagt, så er det da ganske fine valg til rollerne, fint modsvar til HGW, somjo har stået for MW serien. Men må dog indrømme det stadigvæk er BF3 main themet der har givet mig mest gosebumps af de her modern shooters, man følte sig ret så badass, hver gang det blev spillet.

Skriv ny kommentar: