Gravatar

#13701 elwood 13 år siden

Med hensyn til Hitman Collection tilbudet, så måske man sku vente lidt med dem her, men måske det blot var til Konsol.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13702 elwood 13 år siden

Company of heroes hele pakken med udvidelser til pc, for lige omkring 50 kr. ! Steam Sale.

havde jeg ikke spillet i forvejen, var jeg hoppet på med det samme, en fantastisk strategi serie til pc, hvor 2'eren blev annoceret i år, men 1'eren er stadigvæk en fantastisk titel fra Relic folkene bag Home Planet.
Gravatar

#13703 elwood 13 år siden

[url= last light E3 gameplay demo'en[/url]
Gravatar

#13704 elwood 13 år siden

Damm det ser fedt ud, men argg jeg har ikke nerverne til de her spil 8-)

Men er hel vild med den måde som hans gas maske blir svinet til og skal rengøres undervejs, fed detalje.
Gravatar

#13705 MoH 13 år siden

Overvejer at købe Borderlands til Xbox. Nogen der kan fortælle om det er pengene værd? Og er det bedst hvis man spiller det med andre, eller kan man godt spille det selv?
Gravatar

#13706 Lord Beef Jerky 13 år siden

Borderlands er sgu meget sjovt... især hvis man spiller det sammen med andre. Du kan vel godt spille det alene, men så bliver det nok lidt ensformigt i længden. Forestil dig Diablo som sci-fi FPS, og du har en meget god ide om hvor vanedannende det kan blive.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13707 elwood 13 år siden

Hel klart et spil til Co-op det blir kedeligt i længden som ren SP.

Gravatar

#13708 MoH 13 år siden

Så skal jeg næsten prøve at overtale en af mine venner til at købe det, så jeg ikke skal spille alene.
Gravatar

#13709 Wangsgaard 13 år siden

Kan man godt spile Batman Arkam city før Asylum eller ville i ikke anbefale det ?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#13710 elwood 13 år siden

Sagtens der referes lidt til Arkham Asylum, men det er ikke noget som du vil få mindrer ud af, hvis du ikke kender til, det er blot små hentydninger til ting der skete.

Så spil du blot Arkham City, Asylum er nu også et godt spil, bortset fra slutbossen, som blir virkelig arkady.

Slutkampen i Arkham City er nu egentlig heller ikke særlig god, men det er rejsen dertil som er fed, plus historien er ganske god, især hen mod slutningen, og du kan lige vove og zappe væk fra rulleteksterne, der er nok en af de mest overraskende ting i spillet.

Skriv ny kommentar: