Sagtens der referes lidt til Arkham Asylum, men det er ikke noget som du vil få mindrer ud af, hvis du ikke kender til, det er blot små hentydninger til ting der skete.
Så spil du blot Arkham City, Asylum er nu også et godt spil, bortset fra slutbossen, som blir virkelig arkady.
Slutkampen i Arkham City er nu egentlig heller ikke særlig god, men det er rejsen dertil som er fed, plus historien er ganske god, især hen mod slutningen, og du kan lige vove og zappe væk fra rulleteksterne, der er nok en af de mest overraskende ting i spillet.
Tak for svaret. Jeg har da også tænkt mig at spille Asylum men kæresten har fået Arkham city i fødselsdagsgave og det ser fedt ud :) Skal jo udnytte min 2 måneders sommerferie til noget :P
På www.gaikai.com kan man spille sine spil direkte fra browseren. Man skal ikke installere noget og den kan kører på alle styresystemer. Man kan prøve alle sammen som demo hvis man vil det.
#13711 MoH 13 år siden
#13712 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13713 TP-DK 13 år siden
Nu bliver jeg da lidt i tvivl om jeg har set hvad der sker efter rulleteksterne, kan du ikke lige give et hurtigt resume :)
#13714 elwood 13 år siden
Det var en ting jeg, hvert fald ikke lige havde set komme.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13715 TP-DK 13 år siden
#13716 Wangsgaard 13 år siden
Tak for svaret. Jeg har da også tænkt mig at spille Asylum men kæresten har fået Arkham city i fødselsdagsgave og det ser fedt ud :) Skal jo udnytte min 2 måneders sommerferie til noget :P
#13717 MoH 13 år siden
#13718 MoH 13 år siden
#13719 Ericmase 13 år siden
Jeg gør ikke, men lillebror er helt tosset med det :)
#13720 MoH 13 år siden