Næsten lige før, jeg ville ønske det var et spil i sig selv, ser ret fedt ud men så igen, i AC3 E3 demo'erne så det ret automatisk ud med hensyn til styringen, så det er vidst ikke så dybt, som først antaget, men blot et sjovt lille afbreak i spillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Brotherhood delen fra ja Brotherhood, synes jeg dog var ganske sjov, som et hel lille strategi spil i sig selv, der, hvor man sendte folk ud på missioner, tog dog en del tid i starten for mig, da jeg havde mig svært ved det, indtil jeg opdagede man kunne assigne flere assasins til samme mission hehe doh!
Og så var det også ganske fedt og ha sin egen lille hær, men ville bare ønske nogen ting var lidt mere automatisk, såsom og sige at det og det level assasins har den og den farve, i stedet for man manuelt sku ind og skifte hver enkelt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Problemet med de gæve håndlanger-assassins var bare, at det gjorde et i forvejen meget let spil endnu lettere. Jeg følte også, at det var et realisme-brud, at de angreb på et spilsekund, efter man tilkaldte dem.
AC2 all the way! Jeg både tror og håber, at AC3 fortsætter i samme ensomme tråd fra AC2 frem for de mange ligegyldige gimmicks fra Brotherhood og Revelations.
#13771 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13772 elwood 13 år siden
#13773 elwood 13 år siden
#13774 MoH 13 år siden
#13775 elwood 13 år siden
#13776 MoH 13 år siden
#13777 elwood 13 år siden
Brotherhood delen fra ja Brotherhood, synes jeg dog var ganske sjov, som et hel lille strategi spil i sig selv, der, hvor man sendte folk ud på missioner, tog dog en del tid i starten for mig, da jeg havde mig svært ved det, indtil jeg opdagede man kunne assigne flere assasins til samme mission hehe doh!
Og så var det også ganske fedt og ha sin egen lille hær, men ville bare ønske nogen ting var lidt mere automatisk, såsom og sige at det og det level assasins har den og den farve, i stedet for man manuelt sku ind og skifte hver enkelt.
#13778 MoH 13 år siden
Man følte sig lidt sej når man så en gruppe vagter falde om efter en pilestorm.
#13779 elwood 13 år siden
Eller når man løb på tagene og lige fik alle ens forfølger til og forsvinde.
#13780 JannikAnd 13 år siden
AC2 all the way! Jeg både tror og håber, at AC3 fortsætter i samme ensomme tråd fra AC2 frem for de mange ligegyldige gimmicks fra Brotherhood og Revelations.