Der er dog også hjælpere med i 3'eren som kan tilkaldes, så helt væk fra konceptet er de ikke gået, men jeg er nu mest spændt på historien, og miljøet, for efter den cliffhanger i Revelations damm!
Poison darts var dog fede, klart en forbedring i forhold til poison blades, som også var fede, men ja bare fedt også og kunne forgifte folk på afstand 8-)
Damm musiker dø!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, det bliver spændende uanset hvad. Jeg har bare ikke følt, at de sidste to kapitler har tilføjet meget til det store billede, foruden Desmonds små eskapader. Ezio - som jeg elsker - og hans strabadser kunne sagtens være blevet komprimeret.
------------------------------------------
Metal Gear Solid: Reveneanceanegegeance (eller hvad fanden det hedder!) er har nu fået officiel udgivelsesdato: 19. februar.
Jeg håber næsten, at mine bange anelser holder stik, og at spillet dermed stinker - med alle de vilde titler, der er sat til at udkomme i 1. kvartal 2013 in mente.
Det blir ikke et stealthgame som MGS serien, eftersom det er Platinum Games der har overtaget roret på det, og de er kendt for ting som Bayonetta f.eks. som er så langt fra Stealth som det kan blive.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det blir ikke et stealthgame som MGS serien, eftersom det er Platinum Games der har overtaget roret på det, og de er kendt for ting som Bayonetta f.eks. som er så langt fra Stealth som det kan blive.
I know, og det er da også én af årsagerne til min skepsis. En anden er, at Raiden bare ikke er en Snake-karakter :)
Hideo Kojima formåede dog og give mig en smule respekt for ham, da han tonede frem i MGS4 der var han badass, og jeg tilgav ham næsten for hans overraskelse med MGS 2 Sons of liberty, men også kun næsten :)
Han gik så hen og ødelagde det hele med den nok mest overspillede scene i MGS4 hvori Octacon erklære sin kærlighed, der sad jeg blot ....w...t...f....
Nej ikke på den her måde, det her var for meget, jeg er generelt vild med MGS serien, men den her scene, var uvirkelig, uden og ha set noget anledning til det bryder han spontant ud i gråd. det kommer som var det en kontakt der blev tændt.
Ellers så elsker jeg David Hayters hæse stemme, og alt deres mumbojumbo snak om krig og dets udvikling yada yada.
Så er Borderlands og Just Cause 2 også kommet til PS+. Jeg har ikke prøvet nogle af spillene først, men det er jo meget belejligt at producenten at udgive Borderlands til plus nu når 2eren er lige på trapperne. Men sådan er det naturligvis for nogle af titlerne, det er også en reklamesøjle.
Lige i øjeblikket sidder jeg selv her med Oddworld. Det er da et ganske hyggeligt spil, men også utroligt lineært.
#13781 elwood 13 år siden
Poison darts var dog fede, klart en forbedring i forhold til poison blades, som også var fede, men ja bare fedt også og kunne forgifte folk på afstand 8-)
Damm musiker dø!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13782 JannikAnd 13 år siden
------------------------------------------
Metal Gear Solid: Reveneanceanegegeance (eller hvad fanden det hedder!) er har nu fået officiel udgivelsesdato: 19. februar.
Jeg håber næsten, at mine bange anelser holder stik, og at spillet dermed stinker - med alle de vilde titler, der er sat til at udkomme i 1. kvartal 2013 in mente.
#13783 elwood 13 år siden
#13784 Høegh 13 år siden
http://blog.us.playstation.com/2012/08/14/playstat...
#13785 JannikAnd 13 år siden
#13786 elwood 13 år siden
Han gik så hen og ødelagde det hele med den nok mest overspillede scene i MGS4 hvori Octacon erklære sin kærlighed, der sad jeg blot ....w...t...f....
#13787 JannikAnd 13 år siden
#13788 elwood 13 år siden
Ellers så elsker jeg David Hayters hæse stemme, og alt deres mumbojumbo snak om krig og dets udvikling yada yada.
#13789 elwood 13 år siden
Skab nye Contracts for andre spiller, mens du spiller spillet, som kan uploades og sendes til folk.
[url=]Link[/url]
#13790 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Lige i øjeblikket sidder jeg selv her med Oddworld. Det er da et ganske hyggeligt spil, men også utroligt lineært.