Gravatar

#13801 MoH 13 år siden

Hvad med pris mæssigt? Er det fornuftigt nok?
Gravatar

#13802 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Jep, prismæssigt ser den ret fornuftig ud. :)
Gravatar

#13803 elwood 13 år siden

Hehe Triad Member Wei Shen render rundt i kun sine underbukser, og så sin tatoverede krop, meget munter og se cutscenes udspillet på den måde, det er blot det dress jeg har valgt og rende rundt i pt. det self. ikke så langt ude som de ting i Saints Row The third, men det her er også et mere alvor spil med historien, men det er bare sjovt og ha en undercover cop rende rundt i bar overkrop mens han gir bølle bank til højre og venstrer med og brække folks arme, eller ben, eller smadre deres hoved i en bildør.

Spillet låner fra højre og ventsrer men selve pakken det leveres i er ganske fornøjelig, og så har den en fed måde og lave car shooting på, du får automatisk lidt bullet time, så du kan skyde og herefter jagte fjenden igen, som regel skyde man dækkene hvilket får bilerne til og kastet rundt i luften hollywood style 8-)

Tænk sig at det er samme udvikler som står bag LPB kart Racing og Modnation racers, United Front Games, har sku lavet et ganske fedt spil.

Ps. der er virkelig noget obskørt musik på nogle af radio stationerne, nå ja hvis man holder en knap nede så kan man skrue op og ned for volumen på radioen mens man køre, eller blot trykke en gang så skifter den station, det ganske snedigt.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13804 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Jeg har lige gennemført Oddworld: Stranger's Wrath som var en ganske fornøjelig affære.

Midtvejs tog den også en lidt uventet drejning. Indtil da er det meget af det samme, som hurtigt bliver kedeligt.

Og så er der en megasvær boss som den næstsidste, hvor jeg vel prøvede 50-100 gange inden jeg fuldførte missionen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13805 DarkLight 13 år siden

Kan ikke huske om det er nævnt men gratis for PS+ medlemmer:
- Just Cause 2
- Borderlands

Derudover er Prototype 2 til sølle 260 kroner. Det kan kun anbefales herfra.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13806 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Tænkte at jeg hellere måtte begynde på Infamous 2. Derfor har jeg også lige læst op på historien fra 1eren, bare for at få den genopfrisket.

Jeg kan konstatere at spillet har fået et løft grafisk og så er kameravinklen også ændret. I hvert fald i forhold til hvad jeg husker. Umiddelbart synes jeg at det gør det hele lidt mere uoverskueligt.

En helt anden ting er, at jeg lige tjekkede traileren til Crysis 3 ud samt gameplay fra E3. Spillet ligner alle andre indenfor FPS actiongenren, men for pokker den ser ud til at have en fænomenal lydside.
Gravatar

#13807 The Insider 13 år siden

Jeg var forbavsende vild med Crysis 2. Spillede det lidt, da jeg købte det på udgivelsedatoen, men fandt det noget generisk og lagde det på hylden igen. Fandt det frem igen for et halvt års tid siden og spillede det nærmest til ende i én sitting. Især de sidste par timer er fænomenale, og i 3D er det en ubeskriveligt fantastisk visuel oplevelse.
War. War never changes.
Gravatar

#13808 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

David Cage taler om Beyond: Two Souls ved dette års Gamescon : http://blog.eu.playstation.com/2012/08/23/intervie...

Jeg lagde også lige mærke til at der i kommentarerne er folk der gerne vil have Heavy Rain og Fahrenheit på PSN.

Heavy Rain er jeg ligeglad med, da jeg i forvejen ejer det. Fahrenheit ejer jeg godt nok også på steam, men jeg kunne godt tænke at have det på konsol. Det er et spil, synes jeg, der egner sig klart bedst på konsol.
Gravatar

#13809 MoH 13 år siden

[url= Assassins Creed III - Behind the Scenes: Episode One[/url]
Gravatar

#13810 frankdrebin 13 år siden

DarkLight (13805) skrev:
Kan ikke huske om det er nævnt men gratis for PS+ medlemmer:
- Just Cause 2
- Borderlands

Derudover er Prototype 2 til sølle 260 kroner. Det kan kun anbefales herfra.

Har netop downloadet Just Cause 2 her i morges.. Det kan varmt anbefales hvis man kan lide store open world sandkasser! :)

Skriv ny kommentar: