Studio Liverpool (dem der stod for udviklingen af Wipeout-serien) er desværre blevet lukket ned.
Sony skrev:
As part of SCE Worldwide Studios, we do regular reviews to ensure that the resources we have can create and produce high quality, innovative and commercially viable projects in an increasingly competitive market place. . As part of this process, we have reviewed and assessed all current and planned projects for the short and medium term and have decided to make some changes to our European Studios. . It has been decided that Liverpool Studio should be closed. Liverpool Studio has been an important part of SCE Worldwide Studios since the outset of PlayStation, and have contributed greatly to PlayStation over the years. Everyone connected with Liverpool Studio, past and present, can be very proud of their achievements. . However, it was felt that by focusing our investment plans on other Studios that are currently working on exciting new projects, we would be in a stronger position to offer the best possible content for our consumers. Our Liverpool Facility will continue to operate, housing a number of other vital WWS!E and SCEE Departments. . This should not take anything away from the great work WWS are doing and the incredible games and services that we have made, and continue to make.
Heldigvis lader det til, at så mange som muligt af de ansatte bliver flyttet over til andre af Sonys interne udviklere.
TotalBiscuit tager ofte spil som Sleeping Dogs op i sin WTF-serie, han går ret meget op i porteringer af konsol-spil til PC og fokuserer en del på de PC-specifikke dele af spillene.
Det kan anbefales at tage et kig på hans YouTube-kanal fra tid til anden, han har også haft fingrene i Darksiders II, der ikke gør sig ligeså godt på PC.
Nope fordi Darksiders II er bare en straight port, hvor der ikke er tænkt så meget over det, blot se på graphic settings, eller manglen på samme, dybt mærkeligt.
Sleeping Dogs, har mulighed for at tweake alt stortset, så man kan få en god oplevelse uanset, hvad pc man har, inde for rimelighedens grænser. og en gratis DLC pakke med High res texture, til dem som kan trække det.
Jeg spiller det godt nok med en 360 gamepad, men det er fordi jeg er vandt til og spille de her spil på den måde, og især når der er martial art indblandet, så er det nu engang noget nemmer.
Men fedt kan se han har haft fat i sleeping dogs, så det vil jeg da lige se ved lejlighed.
Ps. har gennemført det, og er ganske tilfreds med det.
Jeg elsker stadigvæk GTA serien, for dens komplette simulation af en storby, og at den føles så levende, men hvis man synes at GTA IV blev for meget, kan sleeping dogs anbefales, også hvis man ikke synes det blev for meget, da det ganske enkelt blot er et super underholdende spil 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har dog læst mig til, at Darksiders II får en update, hvor man fikser nogle af de fejl, der er i PC-udgaven, men det får nok ikke HD-textures, ligesom Sleeping Dogs.
Hehe herlig britisk accent han har, noo stop doing thaat! 8-)
Det sådan set en form for Giantbombs quicklook, men blot med en del mere vægt på teknikken bag, hvilket er fedt, kan li begge udgaver, men det fedt, og høre på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13811 MoH 13 år siden
#13812 Høegh 13 år siden
Heldigvis lader det til, at så mange som muligt af de ansatte bliver flyttet over til andre af Sonys interne udviklere.
http://www.ps3blog.net/2012/08/22/sony-closes-stud...
#13813 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13814 Høegh 13 år siden
Og G-Police
#13815 elwood 13 år siden
Det selskab har satme lavet mange klassiker.
#13816 elwood 13 år siden
Det rart og høre, om det arbejde de lagde i og sørge for at United front games, blev developer for både konsol delen og pc udgaven.
#13817 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Det kan anbefales at tage et kig på hans YouTube-kanal fra tid til anden, han har også haft fingrene i Darksiders II, der ikke gør sig ligeså godt på PC.
#13818 elwood 13 år siden
Sleeping Dogs, har mulighed for at tweake alt stortset, så man kan få en god oplevelse uanset, hvad pc man har, inde for rimelighedens grænser. og en gratis DLC pakke med High res texture, til dem som kan trække det.
Jeg spiller det godt nok med en 360 gamepad, men det er fordi jeg er vandt til og spille de her spil på den måde, og især når der er martial art indblandet, så er det nu engang noget nemmer.
Men fedt kan se han har haft fat i sleeping dogs, så det vil jeg da lige se ved lejlighed.
Ps. har gennemført det, og er ganske tilfreds med det.
Jeg elsker stadigvæk GTA serien, for dens komplette simulation af en storby, og at den føles så levende, men hvis man synes at GTA IV blev for meget, kan sleeping dogs anbefales, også hvis man ikke synes det blev for meget, da det ganske enkelt blot er et super underholdende spil 8-)
#13819 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Jeg har dog læst mig til, at Darksiders II får en update, hvor man fikser nogle af de fejl, der er i PC-udgaven, men det får nok ikke HD-textures, ligesom Sleeping Dogs.
#13820 elwood 13 år siden
Det sådan set en form for Giantbombs quicklook, men blot med en del mere vægt på teknikken bag, hvilket er fedt, kan li begge udgaver, men det fedt, og høre på.