Havde en sjov oplevelse, med spillet her forleden, jeg var inde på en bar og sku synge lidt karaokee, men inden da han jeg slået den første dørmand ned, de andre kom så ud og kæmpede mod mig, men her gik jeg så ind på baren
AI'en slår så fra, så jeg ikke kan blive skadet der inde, men de står stadigvæk og laver slås animationen, hvilket skabte følgende scenarie, jeg gik ned og begyndte og synge karaokee, mens vagterne stod og slog ud efter mig under hele sangen, det fik mig til og grine ganske højlydt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Udnytter den sidste uge af min sommerferie til det fulde med Assasin's Creed 2 på mit nye tv :) Kan bedre lide 2'eren end den første, der er mere interessante sidestories og hovedfortælling. Har Brotherhood som ligger og venter når jeg er færdig :)
2'eren hel klart som sagt tidligere, så er AC 2 et klasse eksempel, på en udvikler som lyttede til kritikken, og forberede stortset det hele ved spillet. Jeg har skrevet længere "stil" om det herinde tidligere, så ja, AC 2 all the way, men jeg er satme også intresseret i historien, og hvis du tror den er far out nu her, så vent til brotherhood, og Revelations, jeg er meget spændt på, hvordan det hele afsluttes i AC 3.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Vil prøve at opstøve dine tidligere indlæg :) Synes historien er dejlig "far out" og er meget spændt på forsættelserne. Det er dog et farligt spil for når jeg først går i gang med en nyt spil i serien så kan jeg ikke stoppe før jeg har gennemført det :)
Jeg synes de bliver bedre og bedre, rent gameplay mæssigt. Brotherhood er bare ren og skær underholdning, og væk er de irritationer, som måtte have været i de foregående spil.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Du skal, historien vil giv nada mening, hvis du hopper på fra AC 3, i Brotherhood twistes den virkelig, og i Revelations får du igen en af de her omg wtf moments i slutningen, da sagens sande natur går hel op for vores helte... helte.
#13821 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#13822 elwood 13 år siden
Havde en sjov oplevelse, med spillet her forleden, jeg var inde på en bar og sku synge lidt karaokee, men inden da han jeg slået den første dørmand ned, de andre kom så ud og kæmpede mod mig, men her gik jeg så ind på baren
AI'en slår så fra, så jeg ikke kan blive skadet der inde, men de står stadigvæk og laver slås animationen, hvilket skabte følgende scenarie, jeg gik ned og begyndte og synge karaokee, mens vagterne stod og slog ud efter mig under hele sangen, det fik mig til og grine ganske højlydt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13823 elwood 13 år siden
Men ja jeg er enig i alt det han siger stortset omkring Sleeping dogs.
#13824 Wangsgaard 13 år siden
Hvilket synes i er bedst?
#13825 elwood 13 år siden
#13826 Wangsgaard 13 år siden
#13827 DarkLight 13 år siden
#13828 The Insider 13 år siden
#13829 elwood 13 år siden
#13830 The Insider 13 år siden