Jeg har været inde i Blockbuster i dag, og forudbestille FIFA 13, og jeg kan informere om, at det stadig er muligt at udnytte deres tilbud om at forudbestille FIFA 13 til 299 kr. mod indleveringen af FIFA12(nu hvor demoen er ude, og der er så kort tid til release, så har jeg alligevel ikke længere brug for det).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg har været inde i Blockbuster i dag, og forudbestille FIFA 13, og jeg kan informere om, at det stadig er muligt at udnytte deres tilbud om at forudbestille FIFA 13 til 299 kr. mod indleveringen af FIFA12(nu hvor demoen er ude, og der er så kort tid til release, så har jeg alligevel ikke længere brug for det).
Thank you! Jeg har slet ikke set det tilbud i år, så jeg har faktisk været lidt skuffet :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
GiantBombs Big live live show live er fuldt igang nu her, men hvis man ikke har mulighed for at se det nu her, så kommer det sikkert også op på siden på et tidspunkt, det har de andre 2 shows gjort hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Thank you! Jeg har slet ikke set det tilbud i år, så jeg har faktisk været lidt skuffet :D
Det var så lidt! I modsætning til sidste år, så skal man aflevere FIFA 12 når man laver forudbestillingen, og den gælder kun til de første 1000, så jeg troede faktisk at det var for sent i dag, men jeg havde heldigvis taget FIFA 12 med for en sikkerheds skyld :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
same, men det var premium jeg sad og så da Sarah var på, men nu er Vinny aka. Video god på main, så den køre nu.
Ser frem til at John Drake skal på main og vise noget spil, uanset, hvad det er, så er han altid underholdende, Ps. Time force spillet fra tidligere så satme fedt ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Big live live show live er slut, og så igen Brad Shoemaker har valgt og slutte af med endnu et forsøg på hans breaking Brad, hvor han skal få Mile High Club archivementen på højeste sværhedsgrad i COD4.
Vinny har lige smidt Eye of the tiger på streamet 8-)
Perfekt og slutte af med endnu et forsøg på dette segment 8-)
Og nu lykkedes det så til tonerne af Chariots of fire perfekt afslutning 8-)
Go Team Brad!
#14041 Kruse 13 år siden
#14042 HonoDelLoce 13 år siden
#14043 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14044 Kruse 13 år siden
Det var så lidt! I modsætning til sidste år, så skal man aflevere FIFA 12 når man laver forudbestillingen, og den gælder kun til de første 1000, så jeg troede faktisk at det var for sent i dag, men jeg havde heldigvis taget FIFA 12 med for en sikkerheds skyld :)
#14045 elwood 13 år siden
#14046 Zombi 13 år siden
#14047 elwood 13 år siden
De to og så Alexis, sidder blot og snakker med callers, rent hygge.
#14048 Zombi 13 år siden
#14049 elwood 13 år siden
Ser frem til at John Drake skal på main og vise noget spil, uanset, hvad det er, så er han altid underholdende, Ps. Time force spillet fra tidligere så satme fedt ud.
#14050 elwood 13 år siden
Vinny har lige smidt Eye of the tiger på streamet 8-)
Perfekt og slutte af med endnu et forsøg på dette segment 8-)
Og nu lykkedes det så til tonerne af Chariots of fire perfekt afslutning 8-)
Go Team Brad!