Havde I andre rørt The Walking Dead-spillene? Jeg skriver lige lidt mere om dem i Walking Dead sæson 2-tråden, men herfra skal der lyde en KÆMPE anbefaling. Det er nogle af de bedste adventurespil, jeg har spillet i umindelige tider, og jeg var tilmed tæt på at knibe en tåre under Episode 3 i går aftes. Glæder mig usandsynligt meget til at se, hvordan spillet rundes af de kommende par måneder.
+ 1
Fedt at høre at du har haft så fed en oplevelse med The Walking Dead spillet. Episode 3 var måske ikke ligeså intens som episode 2, men damn hvor tager det nogle drastiske drejninger med personerne.
I'm still pissed at Lilly!
Men Kats selvmord og Ducks død... det var værre.
Glæder mig til episode 4 og håber de holder niveauet fra de forgående episoder.
#14031, ja, det kom jeg slet ikke ind på, men hold da fest, hvor har spillet nogle eminente twists undervejs. Den slags savner jeg i allerhøjeste grad også i tv-serien.
Ja, det var dæleme et chok, da Lily skød Carley... Jeg har tænkt på, om det måske var muligt at forhindre, for da jeg prøvede at tage skylden for samarbejdet med røverne, stod der "Carley will remember that". Der er jo ikke nogen grund til, at hun skal huske noget, når hun bliver dræbt 5 sekunder senere... Men ja, Ducks sød og Katjaas selvmord var forbavsende svært at bære. Det var en af de sværeste beslutninger, jeg mindes at have truffet, da jeg selv skulle skyde den lille dreng.
Hvor er det fedt, når spil formår at fremtvinge så kraftige følelser.
#14031, ja, det kom jeg slet ikke ind på, men hold da fest, hvor har spillet nogle eminente twists undervejs. Den slags savner jeg i allerhøjeste grad også i tv-serien.
Ja, det var dæleme et chok, da Lily skød Carley... Jeg har tænkt på, om det måske var muligt at forhindre, for da jeg prøvede at tage skylden for samarbejdet med røverne, stod der "Carley will remember that". Der er jo ikke nogen grund til, at hun skal huske noget, når hun bliver dræbt 5 sekunder senere... Men ja, Ducks sød og Katjaas selvmord var forbavsende svært at bære. Det var en af de sværeste beslutninger, jeg mindes at have truffet, da jeg selv skulle skyde den lille dreng.
Hvor er det fedt, når spil formår at fremtvinge så kraftige følelser.
Ja okay jeg valgte så ikke at skyde Duck, selvom jeg måske burde have gjort det. Det er alligevel rimelig fucked at lade Kenny skyde sin egen søn, specielt efter alt det han lige har været igennem med tabet af Katja. På den anden side så er det jo Kennys søn og der burde vel være ham der tager valget og ikke mig om at skyde ham? Jeg ved heller ikke om jeg vil kunne skyde et barn. Jeg er stadig i tvivl om jeg gjorde det rigtige. Måske burde jeg havde gjort det til at begynde med, i stedet for at lade Katja gøre det, men hun virkede så afklaret i situationen og på at gøre det bedste for Duck. Det er jo deres søn, så de burde vel gøre det og på den måde få sagt farvel til deres eget barn, inden det er for sent?
Med Carleys situation, der gjorde jeg det samme. Jeg påtog mig ansvaret for det stjålne med medicin men ak nej. Jeg tror desværre ikke man kan redde hende. Det er i hvert fald det indtryk jeg har fået fra andre der har spillet det. "Carley will remember that" tror jeg bare var en lusket plan fra udviklernes side. Anyways jeg var så vred at jeg efterlod Lilly på vejen. Efter den episode ville jeg ikke udsætte gruppen for yderlige fare og hun var blevet utilregnelig. Hun skød Carley uden at tøve!
Jeg er stadig i tvivl om jeg gjorde det rette i flere af situationerne og det må vel næsten være den største styrke ved spillet, man bliver presset til at tage nogle valg og finde ud af hvem man virkelig er i den slags situationer.
Når alle episoderne engang er udkommet, kunne jeg godt finde på at sætte en helt dag af i kalenderen og spille det igennem fra start til slut.
Jeg tænkte personligt, at de som forældre ikke skulle tvinges til at dræbe deres eget barn. Jeg sagde med det samme, at jeg ville gøre det for dem, og Katjaa var taknemmelig, men ville først tage Duck ud i skoven og "lægge ham til rette", så uanset hvad, vil hun gå ud i skoven og skyde sig selv. Jeg tog dog Lily til nåde og smed hende ind i vognen igen, men så kørte hun bare væk med RV'en, før vi kørte videre med toget. Gad vide, om vi får hende at se igen? Fedt at de tre episoder er så forskellige - både indholdsmæssigt og følelsesmæssigt.
Når alle episoderne engang er udkommet, kunne jeg godt finde på at sætte en helt dag i kalenderen og bare spille det igennem fra start til slut.
[url=]Nu kendt som Fuse, og med en drastisk ændring i looket[/url]
Jeg er sikker på Ted Price og Co. nok skal få lavet et godt spil, og jeg glæder mig da til og læse mere om beslutningen bag ændringen. Jeg foretrak godt nok den gamle stil, men er sikker på det nok skal blive et underholdende spil, og jeg vuil synes mere om det når jeg lærer mere om det, og når Gametrailer, kommer med gameplay reveal.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14031 Zombi 13 år siden
+ 1
Fedt at høre at du har haft så fed en oplevelse med The Walking Dead spillet. Episode 3 var måske ikke ligeså intens som episode 2, men damn hvor tager det nogle drastiske drejninger med personerne.
Men Kats selvmord og Ducks død... det var værre.
Glæder mig til episode 4 og håber de holder niveauet fra de forgående episoder.
#14032 The Insider 13 år siden
#14033 Zombi 13 år siden
Med Carleys situation, der gjorde jeg det samme. Jeg påtog mig ansvaret for det stjålne med medicin men ak nej. Jeg tror desværre ikke man kan redde hende. Det er i hvert fald det indtryk jeg har fået fra andre der har spillet det. "Carley will remember that" tror jeg bare var en lusket plan fra udviklernes side. Anyways jeg var så vred at jeg efterlod Lilly på vejen. Efter den episode ville jeg ikke udsætte gruppen for yderlige fare og hun var blevet utilregnelig. Hun skød Carley uden at tøve!
Jeg er stadig i tvivl om jeg gjorde det rette i flere af situationerne og det må vel næsten være den største styrke ved spillet, man bliver presset til at tage nogle valg og finde ud af hvem man virkelig er i den slags situationer.
Når alle episoderne engang er udkommet, kunne jeg godt finde på at sætte en helt dag af i kalenderen og spille det igennem fra start til slut.
#14034 The Insider 13 år siden
Når alle episoderne engang er udkommet, kunne jeg godt finde på at sætte en helt dag i kalenderen og bare spille det igennem fra start til slut.
Agreed! :-)
#14035 MoH 13 år siden
[url= Assassin's Creed 3: Episode Three[/url]
#14036 elwood 13 år siden
[url=]Nu kendt som Fuse, og med en drastisk ændring i looket[/url]
Jeg er sikker på Ted Price og Co. nok skal få lavet et godt spil, og jeg glæder mig da til og læse mere om beslutningen bag ændringen. Jeg foretrak godt nok den gamle stil, men er sikker på det nok skal blive et underholdende spil, og jeg vuil synes mere om det når jeg lærer mere om det, og når Gametrailer, kommer med gameplay reveal.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14037 elwood 13 år siden
#14038 elwood 13 år siden
#14039 Høegh 13 år siden
Littlebigplanet - live one-take
#14040 elwood 13 år siden