Ah ja, jeg kunne selvfølgelig prøve at læse artiklen hele igennem. :p
Min slim kører også helt fint, men hvis den bliver endnu mere støjsvag, kunne jeg godt finde på at udskifte, da jeg har første generation PS3-slim og den er ved at have nogle år på bagen.
Jeg har en 2.generations PS3 (dvs. efter chipændringer, men inden slim) og den larmer som et ondt år, så har længe gået og overvejet en slim. Kunne være dette er en oplagt mulighed. :-)
Er dog i tvivl om hvordan jeg får alle savegames med over på en ny maskine - det er især GT5 jeg er nærvøs for, har kørt 52.000+ km så vidt jeg husker, så vil helst ikke starte forfra. :-) Nogle gode bud på hvordan man gør det?
Og ja, skriv lige hvis I læser noget om støjniveau for den nye PS3SS.
Der er lavet en transfer-funktion i senere udgaver af softwaren.
En af mine kollegaer har netop brugt den, da han har købt ny PS3 og den fungerer med alt - man skal bare have et krydset netværkskabel, som man sætter imellem sine to PS3'ere og så bruge den indbyggede funktion.
Det tager noget tid, men så kopierer den alt indhold fra den ene PS3 til den anden.
Der er lavet en transfer-funktion i senere udgaver af softwaren.
En af mine kollegaer har netop brugt den, da han har købt ny PS3 og den fungerer med alt - man skal bare have et krydset netværkskabel, som man sætter imellem sine to PS3'ere og så bruge den indbyggede funktion.
Det tager noget tid, men så kopierer den alt indhold fra den ene PS3 til den anden.
Spørgsmålet er dog også hvornår mon de udgiver en PS4? :-)
Ikke før E3, hvertfald så endten 2013 eller 14, eller der vil de annoncere den ting, som alle vil ha vist kom længe før, worst keept secret forbandelsen you know.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ha, så kan jeg bedre forstå, at de havde så travlt med at skippe PS3'ere med som tilbud til dem, der købte 2011-modellerne af Sonys fjernsyn i foråret. Jeg fik en PS3 320GB inkl. Uncharted 3 for 549 kr samlet oveni et billigt fjensyn.
Den ser ellers meget lækker ud, den nye model.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Min 60GB var faktisk ikke specielt støjende. Godt nok var der forskel mellem den og slim-udgaven, men 40GB- og 80GB-udgaverne, jeg har været i nærheden af, larmede mere end min første PS3.
... og det mine damer og herre var hans sidste ord. ;P
Heh :D Nu spiser jeg ikke særlig ofte på McDonalds, så det kan da godt være jeg har undervurderet den elendige følelse man får af at spise deres mad :P
Jeg tænkte bare at over halvanden time til at spise kylling kan da ikke være så svært, men det er sikkert også begrænset hvor meget kylling der lige er i deres nuggets.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
#14071 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Min slim kører også helt fint, men hvis den bliver endnu mere støjsvag, kunne jeg godt finde på at udskifte, da jeg har første generation PS3-slim og den er ved at have nogle år på bagen.
#14072 McPeter 13 år siden
Er dog i tvivl om hvordan jeg får alle savegames med over på en ny maskine - det er især GT5 jeg er nærvøs for, har kørt 52.000+ km så vidt jeg husker, så vil helst ikke starte forfra. :-)
Nogle gode bud på hvordan man gør det?
Og ja, skriv lige hvis I læser noget om støjniveau for den nye PS3SS.
#14073 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#14074 McPeter 13 år siden
#14075 McPeter 13 år siden
Fedt! Mange tak!
#14076 elwood 13 år siden
Ikke før E3, hvertfald så endten 2013 eller 14, eller der vil de annoncere den ting, som alle vil ha vist kom længe før, worst keept secret forbandelsen you know.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14077 Thomsen 13 år siden
Ha, så kan jeg bedre forstå, at de havde så travlt med at skippe PS3'ere med som tilbud til dem, der købte 2011-modellerne af Sonys fjernsyn i foråret. Jeg fik en PS3 320GB inkl. Uncharted 3 for 549 kr samlet oveni et billigt fjensyn.
Den ser ellers meget lækker ud, den nye model.
#14078 DarkLight 13 år siden
#14079 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#14080 TP-DK 13 år siden
Heh :D Nu spiser jeg ikke særlig ofte på McDonalds, så det kan da godt være jeg har undervurderet den elendige følelse man får af at spise deres mad :P
Jeg tænkte bare at over halvanden time til at spise kylling kan da ikke være så svært, men det er sikkert også begrænset hvor meget kylling der lige er i deres nuggets.