Uncharted 1 er ganske fedt, men det vil føles en lille smule forældet nu, sammenlignet med nyere PS3 spil. Men hvis du ikke har prøvet nogle af de andre Uncharted spil, vil du nok ikke tænke for meget over det. Du skal helt klart stadig starte med 1'eren.
Uncharted 2 er ikke bare mit yndlingsspil i Uncharted serien, men et af de bedste PS3 spil overhovedet. Kontrollen er betydeligt forbedret og spillet ligner stadig en drøm. Jeg finder så skurken i 2'eren Zoran Lazarevic meget vellykket, i modsætning til elwood. Graham Mctavish leverer en glimrende præstation som Lazarevic og er seriens bedste skurk.
Uncharted 3 bringer ikke rigtig noget nyt på banen og historien hænger ikke helt så godt sammen som i 2'eren, og til tider føles det lidt som om at det kører på automatpilot. Stadig et fint spil, men hvis de havde stoppet med 2'eren ville det ikke have gjort mig noget. De havde også ændret kampsystemet i tredje omgang, men jeg fortrak faktisk 2'erens kampsystem. Stadig et fint spil, men det havde også meget at leve op til, måske lidt for meget.
Jeg har skrevet nogle anmeldelser af Uncharted 1 og 2 her:
#14081 elwood 13 år siden
Damm jeg glæder mig!
Ps. Johan du kan stadigvæk nå det 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14082 The Insider 13 år siden
#14083 elwood 13 år siden
You can do it! 8-)
#14084 The Insider 13 år siden
#14085 elwood 13 år siden
#14086 elwood 13 år siden
Looking forward to it very much indeed.
#14087 MoH 13 år siden
#14088 Wangsgaard 13 år siden
Hvor meget ?
har kun 1'eren som jeg endnu ikke er begyndt på
#14089 elwood 13 år siden
2'eren har stadigvæk den bedste historie efter min mening 3'eren tager sig lige lovlig mange friheder, skurken i 3'eren er dog bedre.
Skurken i 2'eren er lige lovlig overspillet, men personen bag stemmen vender tilbage i 3'eren med en af de mest elsklige nye karakter.
#14090 Zombi 13 år siden
Uncharted 2 er ikke bare mit yndlingsspil i Uncharted serien, men et af de bedste PS3 spil overhovedet. Kontrollen er betydeligt forbedret og spillet ligner stadig en drøm. Jeg finder så skurken i 2'eren Zoran Lazarevic meget vellykket, i modsætning til elwood. Graham Mctavish leverer en glimrende præstation som Lazarevic og er seriens bedste skurk.
Uncharted 3 bringer ikke rigtig noget nyt på banen og historien hænger ikke helt så godt sammen som i 2'eren, og til tider føles det lidt som om at det kører på automatpilot. Stadig et fint spil, men hvis de havde stoppet med 2'eren ville det ikke have gjort mig noget. De havde også ændret kampsystemet i tredje omgang, men jeg fortrak faktisk 2'erens kampsystem. Stadig et fint spil, men det havde også meget at leve op til, måske lidt for meget.
Jeg har skrevet nogle anmeldelser af Uncharted 1 og 2 her:
Uncharted 1:
http://www.giantbomb.com/uncharted-drakes-fortune/...
Uncharted 2:
http://www.giantbomb.com/uncharted-2-among-thieves...