LBP er det første spil til Vita'en hvor jeg ikke sidder og tænker gemick med tingene de har fundet på, og Stephen Fry i lommeformat er heller ikke dårligt.
Nu er jeg ikke selv den store creator, men glæder mig til og se, havd folk får lavet til spillet via. Vita'en, som er lidt anderledes i forhold til konsol udgaven.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg faktisk lige ved og sige at LBP Vita er bedre end konsol udgaven, jeg synes historien, er ganske sød fundet på, og så alle de forskellige miljøer, imponere.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ah yes, LittleBigPlanet, endnu et af de mange spil, jeg for nylig hev ud af hylderne, fordi jeg enten aldrig havde rørt det eller kun havde spillet det i max 15-20 minutter. Hmm... måske man skulle tage hul på Revelations her til aften. Det kan tilmed spilles i 3D, woohooo!
Ah yes, LittleBigPlanet, endnu et af de mange spil, jeg for nylig hev ud af hylderne, fordi jeg enten aldrig havde rørt det eller kun havde spillet det i max 15-20 minutter. Hmm... måske man skulle tage hul på Revelations her til aften. Det kan tilmed spilles i 3D, woohooo!
Dude? hvor mange spil har du lige der er uåbne og ikke mindst film?
Overvejer lidt at tage nogle online games med Halo reach eller se en film, aner bare ikke hvad film jeg skal se så.
Halo reach holder stadig for mig, og må være så ærlig og lidt egoistisk og sige jeg kan squ godt give en kamp til stregen, altså i halo!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#14111 misuma 13 år siden
#14112 elwood 13 år siden
Nu er jeg ikke selv den store creator, men glæder mig til og se, havd folk får lavet til spillet via. Vita'en, som er lidt anderledes i forhold til konsol udgaven.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14113 misuma 13 år siden
Minispillene er iøvrigt ganske underholdende.
#14114 MoH 13 år siden
[url= Creed 3 Campaign Story Preview[/url]
#14115 elwood 13 år siden
#14116 The Insider 13 år siden
#14117 elwood 13 år siden
#14118 The Insider 13 år siden
#14119 Batsy 13 år siden
Dude? hvor mange spil har du lige der er uåbne og ikke mindst film?
Overvejer lidt at tage nogle online games med Halo reach eller se en film, aner bare ikke hvad film jeg skal se så.
Halo reach holder stadig for mig, og må være så ærlig og lidt egoistisk og sige jeg kan squ godt give en kamp til stregen, altså i halo!
#14120 elwood 13 år siden
Damm hvor ku det være fedt, hvis der var singleplayer story i det også, fordi jeg lægger flad af grin over den intro og initiation.