Gravatar

#14121 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Steam-udgaven af Gotham City Imposters har stadig lidt problemer med match-making, men overall kører spillet ret fornuftigt. :)

Jeg var en af dem der købte spillet og endda købte en kostume-pakke, så jeg er gået fra lvl 1 til 50 i løbet af 5-6 timers spil. Næsten alt er åbent for mig nu, så jeg kan lave nogle ret sjove sammensætninger af figurerne.

Jeg håber dog på, at de tilføjer nogle flere våben og flere kostumer, man kan åbne, nu da spillet er Free To Play.
Gravatar

#14122 The Insider 13 år siden

#14119 Jeg fandt faktisk frem til forleden, at jeg havde alle disse spil stående, som jeg ALDRIG havde fået rørt: "Aliens vs. Predator", "Assassins' Creed: Revelations", "Battlefield 3", "BioShock 2", "Borderlands", "Brutal Legend", "Call of Duty: Modern Warfare 3", "Darkness", "Dark Sector", "Dark Souls", "Dead Island", "Dead Rising", "Dragon Age: Origins", "Enslaved", "Fable II", "Fable III", "Ghost Recon: Advanced Warfighter 2", "Heavenly Sword", "Hitman: Blood Money", "inFamous 2", "Max Payne 3", "Metal Gear Solid - HD Collection", "Perfect Dark Zero", "Prey", "Prince of Persia Trilogy", "Ratchet & Clank: A Crack in Time", "Saints Row 2", "Saints Row the Third", "Silent Hill HD Collection", "SSX", "Star Wars: Force Unleashed 2", "Rainbow Six Vegas 2", "Splinter Cell Trilogy HD", "Syndicate", "Tomb Raider: Underworld" og "Vanquish". Og når jeg siger aldrig, mener jeg "har aldrig nogensinde været i konsollen".

Og så er der de spil, jeg lynhurtigt har haft i maskinen og max har spillet en times tid... "Battlefield: Bad Company", "Far Cry 2", "inFamous", "Killzone 3", "Little Big Planet", "Portal 2", "Prince of Persia", "Prototype", "Red Faction Guerilla", "Resistance 2", "Sonic Generations", "Halo 3", "The Witcher 2"... og jeg mangler stadigvæk at blive færdig med "L.A. Noire", "Call of Duty: Black Ops", "Call of Duty: World at War", "Demon's Souls", "Mirror's Edge", "Rage", "Gears of War 3", "The Orange Box" og "Red Dead Redemption"... Okay, på tekst var listen alligevel en del længere end forventet. Tåbeligt at jeg stadigvæk køber spil i ny og næ, når nu jeg mangler at spille så mange, og de fleste er (har jeg en formodning om) temmelig solide titler. Nogle gange er det bare for fristende! Og så ender jeg i stedet med at spille "Skyrim" i 300 timer.
War. War never changes.
Gravatar

#14123 elwood 13 år siden

Hitman: Blood Money!?

Et af de bedste Hitman spil!

Soundtracket i 2'eren sparker dog max røv!

Saints Row the Third er GTA's skøre uregerlige lillebror 8-)

Star Wars: Force Unleashed 2... just forget it, du vil pines igennem dialogen som leveres på en så pinlig måde, og så har det en af de mest langtrukne end game boss fights.

Ratchet & Clank: A Crack in Time, hyggede jeg mig en del med, mere af den samme humor, jeg var ganske glad for tools of destruction og så sidder jeg og tænker pixar hver gang jeg ser cutscenes'ne.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14124 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Jeg er begyndt at hoppe lidt mere mellem mine spil på Steam og har heldigvis ikke supermange til hhv. PS3 og Wii, så jeg behøver at have dårlig samvittighed over dem.

Men altså, jeg har 117 spil installeret i Steam for tiden og har et par stykker udover dem; Diablo 3, StarCraft 2 (i tre versioner), Tribes: Ascend, Theme Hospital, Sims 3, Wing Commander IV og Fallout 3, så jeg forsøger at veksle imellem dem, så jeg kommer lidt vidt omkring.

Næste måned regner jeg dog med at købe XCOM (der indeholder Civ5 ved forudbestilling), War of the Roses og Ravaged.

XCOM er naturligvis remaket af det gamle UFO: Enemy Unknown, Ravaged er en FPS der foregår i et postapokalyptisk samfund og War of the Roses er en "TPS" der foregår i middelalderen, så man kæmper med sværd, bue og pil, ridder på hest o.s.v. :)
Gravatar

#14125 The Insider 13 år siden

Jeg har også ofte været tæt på at tage hul på Blood Money! Men ofte når jeg nærmer mig mine spilhylder, har jeg svært ved at blive enig med mig selv om, hvad jeg vil spille, og så ryger der tit bare en Blu-ray i maskinen i stedet :-)
War. War never changes.
Gravatar

#14126 The Insider 13 år siden

Du har Wing Commander IV liggende! FEDT! :-) Jeg var så ærgerlig over, at jeg ikke havde tid nok med John Rhys-Davies over telefonen for et par uger siden til at tale om WC...
War. War never changes.
Gravatar

#14127 MMB 13 år siden

Er der nogen herinde, som er interesserede i at sælge mig Assasin's Creed 1 og 2 til PS3 i øvrigt? =) Eller Uncharted 1 og 2?
Gravatar

#14128 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Ja, WC4 kan købes på GOG for 5 euro eller sådan noget. :)

Jeg har ikke nået at få det genspillet, men jeg ejede det i fysisk form i sin tid og kassen dertil passede INGEN steder overhovedet. :D
Gravatar

#14129 Batsy 13 år siden

Jesus Insider, hvordan fanden kan du?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14130 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Jeg burde faktisk få taget mig sammen til at smide SSX i min PS3. Jeg var helt oppe at køre da det kom og købte det med det samme... og har så glemt alt om at spille det.

Skriv ny kommentar: