Gravatar

#14161 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Tekken Tag 2 til Wii U - nu med Nintendo-figurer! :D
Gravatar

#14162 JannikAnd 13 år siden

Deus Ex: Human Revolution kan erhverves til PS3 for sølle 19,- hos Elgigantens hjemmeside. Ganske favorabel pris. Har selv lige haft lånt det af den gode Muldgraver, og det er et glimragende spil (selvfølgelig ikke på højde med originalen)!
Gravatar

#14163 Muldgraver 13 år siden

Yeah! Det var knagme en fin pris.

Desuden: Carmageddon (inklusive Splat Pack) er nu blevet frigivet hos gog.com!
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#14164 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Er der nogle af jer der har flere PS3'ere og har en simpel måde at synkronisere savegames?

Jeg tænker Playstation Plus, men kan det lade sig gøre?
Gravatar

#14165 HonoDelLoce 13 år siden

Så skal jeg dælme ellers love for, at jeg har fået spillet FIFA13 !

Der gik s'gu lidt nørd i mig i går aftes - jeg kedede mig bravt, så jeg tog til midnatsåben hos Blockbuster for at købe Fifa (og så blev der selvfølgelig også lige købt lidt film - their plan worked!!). Så efter at have spillet fra ved ca. 1-tiden til kvart over 5 i morges har jeg så siddet hele eftermiddagen og aftenen sammen med en kammerat, mens kæresterne sad i spisekøkkenet og hyggede.. Hold da op, hvor er det godt!

Mit eneste ankepunkt (indtil videre) er den hele gennemført elendige scouting i DK fra EA's side. Nu har jeg ikke tjekket alle Superliga-klubber igennem, men spiller som Nicolaj Jørgensen og Andreas Cornelius er jo fuldstændig fejlskudte.

Især Jørgensen er grotesk ringe deri.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14166 JannikAnd 13 år siden

Jeg har også spillet hele dagen med lillebror, som har erhvervet det. Min største anke er førsteberøringerne - lær dog at tæmme kuglen, boldmongol!
Gravatar

#14167 MMB 13 år siden

Jeg får det først i morgen eller lørdag (når det bliver leveret...), men jeg glæder mig, selvom jeg godt er klar over, at der ikke er sket det store. :) Vi burde næsten lave en lille turnering. :)
Gravatar

#14168 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (14166) skrev:
Jeg har også spillet hele dagen med lillebror, som har erhvervet det. Min største anke er førsteberøringerne - lær dog at tæmme kuglen, boldmongol!

Jeg synes det er noget af det bedste i denne udgave! :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14169 JannikAnd 13 år siden

HonoDelLoce (14168) skrev:
Jeg synes det er noget af det bedste i denne udgave! :-)
Er det fordi det øger niveauet af realisme, når man spiller med Liverpool? :)
Gravatar

#14170 MMB 13 år siden

JannikAnd (14169) skrev:
Er det fordi det øger niveauet af realisme, når man spiller med Liverpool? :)

http://instantrimshot.com/

Skriv ny kommentar: