Gravatar

#14151 elwood 13 år siden

Demo'en til Firaxis X-Com er ude nu!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14152 Verbal 13 år siden

Jeg er enig i, at monologen i MP3 fylder for meget, ligesom jeg også synes der er for mange cut-scenes. Jeg spillede det på PS3 og det er helt klart sværere at spille her, end det var at spille de tidligere spil på PC.

Spillet er ikke dårligt, men det er langt fra af samme kaliber som de foregående spil. Under første gennemspilning spillede jeg på normal sværhedsgrad, og jeg skal ikke fornægte, at mine evner med en PS3 controller ikke er optimale, og helt sikkert har haft en indflydelse. Men alligevel må jeg sige, at jeg synes, der var for mange fjender, og at de skulle have for mange skud medmindre man ramte dem i hovedet, hvilket resulterede i, at jeg brugte meget af tiden med at skyde fra mit skjul, i stedet for at kaste mig frem og tilbage i diverse actionstunts, som jo var hele grundlaget for det første spils gameplay. Jeg har så senere fundet ud af, at spiller jeg på nemmeste sværhedsgrad, så kan jeg i meget højere grad bruge bullet-time, og det har gjort spillet væsentligt mere underholdende.

Jeg kan godt lide ideen med at skulle samle de forskellige våben i guld. Ikke fordi jeg synes det er sjovt at lede efter tingene, men fordi Max ser forbandet cool ud, når han diver med en guldbelagt uzi i hver hånd. Til gengæld er våbnene irriterende at lede efter, da man ikke kan gå tilbage i de forskellige baner for at lede en ekstra gang. Det samme gør sig gældende med de forskellige clues. Man vil gerne have et trofæ for at finde samtlige clues, men det bliver hurtigt et irritationsmoment, når man skal gennemspille samme scenarie adskillige gange, fordi at hvis man ikke kan finde det pågældende spor, og det ikke er muligt at gå tilbage i banen og lede.

Endelig så er der de der forskellige udfordringer, hvor der bliver holdt regnskab med hvor mange headshots osv man han klaret, og hvor mange der mangler før man har opnået de opstillede udfordringer. Det er som udgangspunkt meget sjovt, da der på denne måde bliver holdt en form for regnskab over hvordan de forskellige fjender er nedlagt. Der hvor det bliver irriterende er når man kan se, at man lige mangler at dræbe tre med et bestemt våben, for at nå det opstillede mål, kun for at finde ud af, at målet bliver ændret/forhøjet, og at man nu skal nedlægge det dobbelte af det første mål med samme våben, for at nå målet.
And like that... he's gone.
Gravatar

#14153 JannikAnd 13 år siden

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Det første Mass Effect udkommer endelig til PS3!!!!
Gravatar

#14154 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Er det ikke nemmere bar' at spille det på PC? :)

Det er jo ikke ligefrem fordi det har vanvittige systemkrav, da det er et ret gammelt spil og det er ofte på tilbud på Steam. Jeg gav selv under 30 kr. for det og det kører fint på Windows 7.
Gravatar

#14155 JannikAnd 13 år siden

Jeg har ikke en PC, blot en sølle MacBook. Desuden tiltaler PC gaming mig ikke. Og jo, jeg ved godt, at man kan komme langt for 5-6000 kr. og at skidtet kan hookes op til TV. Jeg drages bare mere af spiludvalget og "auraen" omkring konsoller.
Gravatar

#14156 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Aight :)
Gravatar

#14157 Ericmase 13 år siden

[url= trailer til Zombies i Black Ops 2![/url]

Det ser vanvittigt underholdende ud! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14158 Batsy 13 år siden

Ericmase (14157) skrev:
[url= trailer til Zombies i Black Ops 2![/url]

Det ser vanvittigt underholdende ud! :D

Ser jo helt fantastisk herligt voldigt og kan godt lide at man nu kører i bus, mangler altså motorsave!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14159 Kyllingebenet 13 år siden

JannikAnd (14153) skrev:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Det første Mass Effect udkommer endelig til PS3!!!!

Nice, hvornår? :o
Gravatar

#14160 JannikAnd 13 år siden

Kyllingebenet (14159) skrev:
Nice, hvornår? :o
Den samlede trilogi udkommer til Xbox 360 og PC d. 6. november. PS3 udgaven kommer senere, og det vil også være muligt at købe 1'eren som stand-alone på PSN.

Skriv ny kommentar: