Gravatar

#14191 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Jeg er hoppet på Playstation Plus igen, efter en god pause, primært fordi jeg løb tør for plads til savegames.

Det lader dog til, at der er nogle ganske gode tilbud på spil for tiden og det ser ud til at være den nemmeste måde at holde mine savegames synkroniseret imellem to PS3'ere.
Gravatar

#14192 DarkLight 13 år siden

Jeg synes der er så gode og mange tilbud at jeg overvejer at droppe oneplay.com
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14193 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Whispering Horse (13969) skrev:
Er PSN Store også langsomt hos jer ?

Det tager ca. 700 minutter for mig at hente Just Cause 2. Jeg har godt nok også ændre DNS opsætningen, da jeg bruger unblock-us og har en formodning om at det kan være det.

Jeg har oplevet det samme i dag, jeg satte en frygtelig masse til at downloade fra PSN, da jeg er hoppet tilbage på PS+ og det tog evigheder, indtil jeg prøvede at sætte DNS-settings til automatic.

Ret underligt, fordi ingen af mine computere downloader langsommere, selvom de kører via Unblock US.
Gravatar

#14194 elwood 13 år siden

[url=]Dammm det vækker minder![/url]

Oddworld: Abe's Oddysee, var et fantastisk spil dengang det kom frem, så fedt og se det blive udgivet igen, nu med lidt HD og scrolling! Stemmerne har de ændret lidt så det er ikke emre det klassiske med Hello follow me osv. men ellers så ser det ud til alt er i den skønneste orden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14195 Kruse 13 år siden

#14194: Fedt! Det skal helt sikker erhverves! Jeg har også gode minder fra det spil :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14196 The Insider 13 år siden

Suk... alle spil nogensinde bliver HD-remastered undtagen System Shock 2 :'-(
War. War never changes.
Gravatar

#14197 elwood 13 år siden

De kan lige vove på og lave Fart knappen til Exclusive DLC!
går dog stærkt udfra den er der, det her er blot pre alpha, men damm det ser sweet ud.
Gravatar

#14198 MoH 13 år siden

Så er det i morgen jeg får min nye computer :D Det er 10 år siden jeg har haft en stationær, så glæder mig :b
Gravatar

#14199 elwood 13 år siden

Cliff Bleszinski forlader Epic Games, for at prøve nye udfordringer. Manden har godt nok også været i den branche i lang tid, men ikke til og sige om han vil starte nyt firma op eller det er et hel karriere skifte han foretager sig.
Gravatar

#14200 MoH 13 år siden

[url= Creed 3 - Official Connor Story Trailer[/url]

Skriv ny kommentar: