Gravatar

#14201 elwood 13 år siden

God Dammm den nye trailer til Hitman Absolution ser sweet ud!, hmm den bartender ser mig noget ubntrustworthy ud...

The Kill

IOI ser ud til og være tilbage i full force 8-)

Glæder mig til og høre nærmere til Jesper Kyd's musik.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14202 Kyllingebenet 13 år siden

MoH (14200) skrev:
[url= Creed 3 - Official Connor Story Trailer[/url]

Jeg er begyndt at holde mig helt væk fra trailere der har med AC3 at gøre, skal ikke spoile mig selv, nu hvor release er så tæt på. :P
Gravatar

#14203 elwood 13 år siden

Pas på første billede af Desmond er ude nu her, spoiler dog ikke noget hvis man har spillet Revelations, det meste man kan se er at to personer har fået en del visuelle ændringer.
Gravatar

#14204 elwood 13 år siden

Ryan Davis fra GiantBomb er stor fan af Sid Meiers SimGolf, så igår spillede de det spil og snakkede om dets historie osv, nåja og så startede de ud med og sludrer med Sid Meier himself over skype omkring det, fedt fedt indslag, godt nok kun for premium members, men dem er der vil også lidt af herinde.

Sim Golf
Gravatar

#14205 MMB 13 år siden

Så er jeg blevet færdig med The Walking Dead episode 2. Jeg er stadig ikke vildt imponeret, selvom spillet da er ganske okay. Det virker desværre en anelse forudsigeligt til tider, og styringen er jeg stadig ikke vildt begejstret for.

Vildt, at kun 55% valgte at tage mad fra vognen i øvrigt. :O
Gravatar

#14206 elwood 13 år siden

Ahh AC 2 har satme stadigvæk en af de mest geniale end credits. blev lige færdig nu her med 2'eren igen.

Brotherhood og Revelations har også fået en tur til, så nu er jeg hel klar til AC 3 damm jeg glæder mig, gameplayet, miljøet og slutningen på historien om Desmond, håber virkelig de får det afsluttet på en fed måde, der er lagt i ovnen til en episk omgang 8-)
Gravatar

#14207 The Insider 13 år siden

#14205, du har jo også zero medfølelse med dine medmennesker, dude!
Jeg tog i øvrigt ikke maden :-) Må være et godt eksempel for Clementine!
War. War never changes.
Gravatar

#14208 elwood 13 år siden

Hitman: Absolutions Contracts mode ser alt for fedt ud

Her en 18 min. gennemgang af, hvordan man kan lave contracts til andre spiller, og dele dem.
Gravatar

#14209 MMB 13 år siden

The Insider (14207) skrev:
#14205, du har jo også zero medfølelse med dine medmennesker, dude!
Jeg tog i øvrigt ikke maden :-) Må være et godt eksempel for Clementine!

Haha, ej, jeg har da lidt medfølelse for nogle af dem (the ladies... ;) ), men Clementine kan satme være irriterende... I øvrigt synes jeg slet ikke, der kan være nogen tvivl om, at man skal tage maden. De er på vej væk i uvisheden, og før havde de intet mad whatsoever, og nu hvor de finder noget efterladt mad i en verden fuld af zombies, så kan det ikke diskuteres, at maden skal tages. Ikke hvis du spørger mig i hvert fald. Det handler om overlevelse, at være et godt eksempel kan ikke være hovedprioriteten. :)

Dog elsker jeg, at der er statistik til sidst. Jeg var vist blandt de 7%, som havde dræbt begge kannibalbrødrene. :P
Gravatar

#14210 MMB 13 år siden

Dog vil jeg sige, at det er en af disse beslutninger, som gør spillet ret så godt. Når man ikke bruger 100 år på at lede efter en skruetrækker, så er spillet jo rimelig spændende. Sådan en beslutning her kan man jo snakke om i lang tid. :)

Skriv ny kommentar: