Gravatar

#14211 MMB 13 år siden

Hvis de på en eller anden måde kunne lave spillet multiplayer, ville det i øvrigt blive 100 gange mere interessant, men det er nok desværre ret umuligt. :)
Gravatar

#14212 The Insider 13 år siden

#14209,
igen, man, det understreger jo bare, at din empati er hæmmet! ;-) Hvorom alting er, så tænkte jeg selv, at ejerne af bilen formentlig var lige i nærheden, når nu lyset stadigvæk kørte på fuld blus, batteriet ikke var røget, døren stadig var åben, og ingen zombie var i nærheden...
War. War never changes.
Gravatar

#14213 MMB 13 år siden

The Insider (14212) skrev:
#14209,
igen, man, det understreger jo bare, at din empati er hæmmet! ;-) Hvorom alting er, så tænkte jeg selv, at ejerne af bilen formentlig var lige i nærheden, når nu lyset stadigvæk kørte på fuld blus, batteriet ikke var røget, døren stadig var åben, og ingen zombie var i nærheden...

Hvis der er nogen, som vælger at forlade en bil tændt og åben med nøglerne på sædet og mad i bagagerummet, så beder de selv om det, og så kommer de ikke til at overleve længe på nogen måde. Man forlader ikke en bil fyldt med mad, ved mindre det er et nødstilfælde, og hvis der har været en nødstilfælde, er det bestemt ikke sikkert, at der kommer nogen tilbage. Vi har tidligere set, at der kun var 4 stykker mad til 10 personer, og her kommer vi forbi en forladt bil fyldt med mad. I spillet prøver jeg generelt også at være meget forstående overfor Clementine, men når det kommer til stykket, så handler det om overlevelse. Det er det, som er det primære. At efterlade mad i tilfælde af, at der "måske" kommer nogen tilbage, der har gjort sig mere fortjent til maden, synes jeg er dumt. :)
Gravatar

#14214 MMB 13 år siden

Andre, der har spillet The Walking Dead: Episode 2, som vil bidrage med deres holdning til sagen? :)
Gravatar

#14215 The Insider 13 år siden

#14213,
først og fremmest synes jeg, at det siger en del om seriens kvalitet, at man kan have en så lang og multifacetteret diskussion om spillet. Mht. bilen tænkte jeg, at ejerne måske var lige i nærheden, at vi kunne vente lidt på dem, og at hvis de så kom tilbage, så kunne vi eventuelt fordele tingene. Og måske er det dumt, men det er anstændigt! ;-) Men jeg ville umiddelbart ikke betegne beslutningen (hverken den ene eller den anden) som dum.
War. War never changes.
Gravatar

#14216 MMB 13 år siden

The Insider (14215) skrev:
først og fremmest synes jeg, at det siger en del om seriens kvalitet, at man kan have en så lang og multifacetteret diskussion om spillet.

Ja, det er klart spillets største kvalitet. :)

Mht. bilen tænkte jeg, at ejerne måske var lige i nærheden, at vi kunne vente lidt på dem, og at hvis de så kom tilbage, så kunne vi eventuelt fordele tingene.

Ja, den beslutning er fornuftig. :)

Men jeg ville umiddelbart ikke betegne beslutningen (hverken den ene eller den anden) som dum.

At efterlade mad i en tom bil i en verden, hvor det er ret sandsynligt, at man dør af sult, er en beslutning, som jeg vil have det svært med. :)
Gravatar

#14217 The Insider 13 år siden

#14216,
Men du havde jo også stået op midt på natten, dræbt alle de overlevende og kørt væk i bilen, hvis det havde været en mulighed, man!
War. War never changes.
Gravatar

#14218 MMB 13 år siden

The Insider (14217) skrev:
#14216,
Men du havde jo også stået op midt på natten, dræbt alle de overlevende og kørt væk i bilen, hvis det havde været en mulighed, man!

Nej ;)
Gravatar

#14219 MMB 13 år siden

Doug er dog awesome. :P
Gravatar

#14220 The Insider 13 år siden

I wouldn't know! ;-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: