Gravatar

#14291 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Jeg synes det er en lidt skuffende titel som månedens spil. Det er dog oplagt at de vælger den, da 6eren lige er udkommet. De fleste af månedens titler er jo til for at kunne sælge efterfølgeren.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14292 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

RE5 er godt nok oss' noget bras. Jeg har ikke spillet de andre i serien, men jeg blev vitterligt bare vred over at spille 5'eren, fordi styringen er noget bras.
Gravatar

#14293 Thomsen 13 år siden

Jeg satte den også lige til at hente det, men når ikke at prøve det, før jeg kommer hjem fra Sønderborg på torsdag. Hvordan adskiller styringen sig fra de tidligere spil? Jeg tror, det nyeste RE, jeg har spillet, er Code Veronica.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14294 misuma 13 år siden

Jeg tror ikke styringen har ændret sig syndeligt meget, det har bare taget noget tid at indse at styringen stinker!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14295 DarkLight 13 år siden

Styringen er en del af konceptet i Resident Evil-serien, og gjort stiv og lette ufleksibel for bedre at skabe panik og pressede situationer.
Hvis man var hurtig, straffende og agil, ville det fjerne noget fra gameplayet.
Så må man gøre op med sig selv og man kan lide det eller ej.

De har dog ændret på det i 6'eren, men her er selve spillet så bare dårlig...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14296 The Insider 13 år siden

Selv hvis man ikke kan lide 5'eren, SKAL man prøve 4'eren.
War. War never changes.
Gravatar

#14297 Høegh 13 år siden

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#14298 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Very nice, men ok, det er nok heller ikke verdens største opgave at flytte den eksisterende app til den europæiske PS store :D
Gravatar

#14299 Høegh 13 år siden

utyske (14298) skrev:
Very nice, men ok, det er nok heller ikke verdens største opgave at flytte den eksisterende app til den europæiske PS store :D

Det skulle man ellers næsten tro
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#14300 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Jeg er mere spændt på om man også kan få adgang til den danske netflix gennem us-unblock.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: