Hehe, nice :-) Jeg vil dog gerne have en Surface. I know, I know, men jeg er lidt af en Windows-boy. Kører også udelukkende Win7 på min MacBook Pro :-)
Hehe, nice :-) Jeg vil dog gerne have en Surface. I know, I know, men jeg er lidt af en Windows-boy. Kører også udelukkende Win7 på min MacBook Pro :-)
Hvorfor købte du så ikke bare en bærbar PC og sparede 8000 i stedet?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#14306 Aight... det giver fin mening. Er dog ofte helt i chok over, at folk køber Mac udelukkende til hjemmebrug, da en PC her ville give meget mere mening.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Den skal jeg nok også kigge på, men jeg frygter lidt at der går noget tid, før den får en habil understøttelse af apps mv. og jeg bruger jo primært min tablet til tegneserier. :)
Men den har USB-indgang også, right? Det synes jeg er en stor mangel på iPad (for ikke at sige et ordentligt Word-alternativ). En af de største grunde til, at jeg gerne vil have en Surface, er, at jeg så altid vil kunne skrive på farten, og så lynhurtigt kan smække et dokument på en USB-stick og bearbejde dokumentet på min PC i Word uden at skulle igennem en længere konverteringsproces osv.
#14301 Kyllingebenet 13 år siden
Jeg skal helt sikkert ha' det her He-man spil til iPad'en! :D
#14302 The Insider 13 år siden
#14303 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Du kan bare købe min, jeg overvejer alligevel at skifte til en Android-tablet i stedet. :p
#14304 The Insider 13 år siden
#14305 Lord Beef Jerky 13 år siden
Hvorfor købte du så ikke bare en bærbar PC og sparede 8000 i stedet?
#14306 The Insider 13 år siden
#14307 Lord Beef Jerky 13 år siden
#14308 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Den skal jeg nok også kigge på, men jeg frygter lidt at der går noget tid, før den får en habil understøttelse af apps mv. og jeg bruger jo primært min tablet til tegneserier. :)
#14309 The Insider 13 år siden
#14310 DarkLight 13 år siden