Har kastet mig over spillet Devils Attourney til iPad, et turbaseret spil hvor man er forsvarsadvokat for de skyldige, som man skal befri.
Jeg vil egentlig ikke skrive så meget mere, blot henlede opmærksomheden på den geniale Intro der er så meget 80'er som det kan være, og damm catchy theme too 8-)
[url=]Max McMann[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så er The Walking Dead: Episode 4 ved at blive hentet! Nøøj, hvor er det nye PS Store blevet irriterende, det tog en krig at finde spillet. Søgefunktionen er lort...
Hvor har du hørt det? Jeg har også kun hørt gode ting. Men altså. Må snart igang med afsnit 1.
Derudover testede jeg lige den nye store, og kan ikke huske hvem der sagde det, men nogen forbedring er det ikke just. Nærmest lige så forvirrende, med masser af valgmuligheder, og endnu værre, så er søgefunktioner jammerligt.
Det kan ikke lade sig gøre at søge sig frem til "The Walking Dead" på nogen måde.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#14321 elwood 13 år siden
Jeg vil egentlig ikke skrive så meget mere, blot henlede opmærksomheden på den geniale Intro der er så meget 80'er som det kan være, og damm catchy theme too 8-)
[url=]Max McMann[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14322 Verbal 13 år siden
#14323 MMB 13 år siden
#14324 MMB 13 år siden
#14325 misuma 13 år siden
Ellers tak.
#14326 MMB 13 år siden
#14327 The Insider 13 år siden
#14328 DarkLight 13 år siden
Derudover testede jeg lige den nye store, og kan ikke huske hvem der sagde det, men nogen forbedring er det ikke just. Nærmest lige så forvirrende, med masser af valgmuligheder, og endnu værre, så er søgefunktioner jammerligt.
Det kan ikke lade sig gøre at søge sig frem til "The Walking Dead" på nogen måde.
#14329 MMB 13 år siden
Jeg har kun læst gode ting også - og på deres egen hjemmeside er det også det, som brugerne selv er gladest for, kan jeg se. :)
Der sker godt nok nogle store ting i denne episode. Har sådan lyst til at spoile dem for dig. :P
#14330 The Insider 13 år siden