Gravatar

#14331 MMB 13 år siden

Få fingeren ud og spil det selv. :P Hvis man altid troede på anmeldelser, ville man jo fx tro, at The Dark Knight Rises var en 6-stjernet oplevelse.
hohohohoho :P
Gravatar

#14332 MMB 13 år siden

Uden at røbe for meget kan jeg vel sige, at ens valg er mere afgørende i denne episode end i de andre - og især i forhold til 3'eren, som ellers var din yndlings. :)
Gravatar

#14333 JannikAnd 13 år siden

Jeg skal nok spille det i morgen, så du ikke skal sidde alene med byrden, Foeller.
Gravatar

#14334 MMB 13 år siden

Tak. :P
Glæder mig som altid til at høre om andre folks valg. Også fra den sødblødne Insider, der gør alt hvad han kan for at snakke zombierne til fornuft! :D
Gravatar

#14335 MMB 13 år siden

Hvis I kun kunne vælge ét våben at have med i en zombie apocalypse, hvilket et ville I vælge? Husk, at I også skal tænke på ammunition.
Gravatar

#14336 The Insider 13 år siden

Foellers nådeløshed.
War. War never changes.
Gravatar

#14337 MMB 13 år siden

Hehe :P

Og sammenlignet med nogle af de forskellige bad asses på The Walking Dead forummet, som jeg lurer på i øjeblikket, så er jeg jo en ren Insider. Men okay, du vil jo også næsten skære dit eget ben af for at give de stakkels zombier noget mad! :P
Gravatar

#14338 The Insider 13 år siden

I det mindste skød jeg ikke alle mine menneskelige holdmedlemmer og åd Clementine bare 23 sekunder inde i Episode 4, man!
War. War never changes.
Gravatar

#14339 MMB 13 år siden

Dude, alle dine holdmedlemmer er døde, fordi du ikke tager efterladt mad. :P
Gravatar

#14340 The Insider 13 år siden

Jojo, de er netop ENDNU mere mætte, fordi de tager den alligevel, mens jeg holder mig fra den, så de endda får endnu mere at æde. Det er awesome.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: