Gravatar

#14341 MMB 13 år siden

Episode 2 spoiler:

Det er jo kun, fordi spillet var indrettet sådan, at du ikke kan undgå at få maden med. Du havde efterladt maden, hvis du kunne, and you know it! :)

Men glæd dig til episode 4: Locations, historien og dine valgs betydning er bedre!
Gravatar

#14342 MoH 13 år siden

Overvejer at købe Battlefield 3 til PC. Har hørt der er forskel på PC og konsol udgaven, har det allerede til PS3, nogen som kan fortælle mig forskellen? og om det er bedre (udover grafiken) til PC?
Gravatar

#14343 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Kan se at jeg måske nok skulle have erhvervet mig Fifa 13 da de havde indbytningstilbuddet. Det er i hvert fald ikke specielt billigt nogle steder. Udenlandske sider inkluderet. Omvendt kunne jeg ikke vide, at spillet umiddelbart har forbedret gameplayet med flere længder.

Nu skal prisen så bare falde.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14344 sluppermand 13 år siden

Har lige set CD Projekt Red og GoG.com's live stream. Her er lidt hvad det blev snakket om:
The Withcer 2 kommer til Mac og CD Projekt Red's kommende rpg hedder Cyberpunk 2077. Cyberpunk 2077 bliver et sandbox rpg og der blev vist endnu et billede af en karaktermodel (det så voldsomt blæret ud). Desuden åbnes GOG.com for Mac brugere, hvor der vil køre en 50% off kampagne seks dage frem her.
Det første Witcher spil kan endda købes for kun 4.99$. Man får desuden en håndfuld gratis spil til sin Mac, når man melder sig ind. Sweet! Glæder mig til endelig at spille The Witcher spillene!
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#14345 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Ja, det er meget cool, at GoG er begyndt at understøtte Mac, men i virkeligheden er det jo heller ikke verdens største opgave, da de bare skal have et alternativ til DOSBox.
Gravatar

#14346 MMB 13 år siden

Dosbox fungerer da fint til Mac?
Gravatar

#14347 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Foeller (14346) skrev:
Dosbox fungerer da fint til Mac?

Spørgsmål eller konstatering? :)
Gravatar

#14348 MMB 13 år siden

utyske (14347) skrev:
Spørgsmål eller konstatering? :)

Som i et undrende spørgsmål, der drejede sig om, hvorvidt du med din kommentar mente, at DOSBox ikke fungerede til Mac. :D
Gravatar

#14349 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Foeller (14348) skrev:
Som i et undrende spørgsmål, der drejede sig om, hvorvidt du med din kommentar mente, at DOSBox ikke fungerede til Mac. :D

Ok, jeg formodede blot, at det ikke eksisterede til Mac, da DOSBox jo er et gammelt produkt og GoG har eksistereret en rum tid - men så har der jo så bare været andre årsager til, at man har fravalgt Mac. :)
Gravatar

#14350 MMB 13 år siden

Ah, okay. :) Jeg har i hvert fald brugt DOSBox til at få spillet det originale Rayman! Fantastisk spil! :)

Skriv ny kommentar: