Gravatar

#14361 Kyllingebenet 13 år siden

Glæder mig vildt meget til AC3, det bliver SÅ vildt.. tror dog at jeg kommer til at savne Ezio. :'(
Gravatar

#14362 MoH 13 år siden

Glæder mig også rigtig meget, er meget spændt på hvordan de for sluttet det hele af.
Gravatar

#14363 Thomsen 13 år siden

Prøvede lige Resident Evil 5, som jeg hentede gratis på PSN+. Jeg kan klart tilslutte mig kommentarerne omkring styringen. Det er virkeligt noget juks! De gamle spil var heller aldrig særligt elegante, men de fungerede i det mindste. Det her er bare irriterende!

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14364 Kyllingebenet 13 år siden

Thomsen (14363) skrev:
Prøvede lige Resident Evil 5, som jeg hentede gratis på PSN+. Jeg kan klart tilslutte mig kommentarerne omkring styringen. Det er virkeligt noget juks! De gamle spil var heller aldrig særligt elegante, men de fungerede i det mindste. Det her er bare irriterende!

Enig. Og kampagnen er ALT for kort - dog er det stadig et underholdende spil i co-op!
Gravatar

#14365 elwood 13 år siden

Ang. AC serien, læs ikke hvis ikke du har spillet Revelations igennem!

Nemlig jeg er spændt på om det hele afsluttes stortset i fortiden, men the bleeding effect må jo næsten betyde at vi også skal se mere til Desmond i nutiden, men kan de balanchere spiltiden, (det virker til at alt arbejdet har lagt i fortiden og gøre den verden beliveable, eller har de blot gemt alt Desmond verden for pressen, jeg har svært ved og tror at hvis de har skabt en hel stor verden i nutiden til Desmond, at de så har kunne holde den hemmelig ofr pressen, men det må jo næsten afsluttes i hans verden) jordens undergang, eller hvad det hel præcis er som truer verden i slutningen af Revelations kan jo kun ha en betydning for nutiden, i fortiden lære man "blot" mere om de forskellige aktøre som Desmonds forfædrer har stødt på, og deres betydning for det hele samt Connors opdagelse af, hvad som ligger bag det hele vel, men Forfædrene er jo begyndt direkte og tiltale Desmond, så jeg tænker vi ser en del mere til dette, men jeg tænker ikke at Connor hopper til nutiden lige pludselig 8-)

Det må jo være The Bleeding Effect der til sidst gør Desmond i stand til og tage kampen op, men hvem eller hvad det så end er.

Krydser virkelig fingre for vi, får en værdig afslutning, om ikke andet så er jeg sikker på rejse dertil, vil være det hele værd.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14366 Kyllingebenet 13 år siden

Haha, nu hvor jeg læser det elwood skriver, har jeg så meget lyst til at starte på AC-serien igen, men kan umuligt nå igennem dem inden AC3.

Men jeg tror du har fat i noget..
Jeg tror bestemt vi får meget mere tid sammen med Desmond, men det er utroligt nok hvis Ubisoft har formået at holde kortene så tæt på kroppen, at intet er blevet leaket. Jeg er faktisk mere spændt på at se, hvad hele historien om Eve er? Men uanset hvad, så bliver det vildt!
Gravatar

#14367 elwood 13 år siden

Altså det lykkedes jo med Watch Dogs, men jeg tvivler virkelig på at de kan gøre det samme med AC 3.

Dog håber jeg ikke de laver noget vigtig historie til hele AC 3 i PS Vita spillet, godt nok er jeg spændt på og se, hvad de kan med det spil også, men bare ikke, hvis de gemmer vigtig AC 3 plot i det, som alle andre så går glip af.

Men ja dammm jeg glæder mig så meget til det, det og så Hitman Absolution, det ser jeg virkelig også frem til. har spillet Sniper challenge en hel del, og jeg kommer aldrig op på de sindsyg points som alle andre gør, men har dog fået Silent Assasin i den et par gange, men nogen af vagterne er blot svære og få til og forsvinder, de skal næsten skydes to gange, en for at dræbe og 2 for lige og få dem udover kanten.

Jeg tænker mest på ham der får sig en smøg næsten hel i baggrunden, synes ikke rigtig jeg kan få ham til og forsvinde i et skud.
Gravatar

#14368 Verbal 13 år siden

elwood (14367) skrev:
Jeg tænker mest på ham der får sig en smøg næsten hel i baggrunden, synes ikke rigtig jeg kan få ham til og forsvinde i et skud.

Hvem er det du tænker på? Ham der står lidt længere væk fra helikopterplatformen?

Hvad spiller du det på?
And like that... he's gone.
Gravatar

#14369 MoH 13 år siden

For en sikkerheds skyld skriver jeg i spoiler :b

Man bliver næsten nød til at spille en del i nutiden, ellers havde de nok ikke lagt så meget op til at "verden ville gå under" i december 2012 og The Bleeding Effect så han kunne lære af Ezio. Men som du siger har vi intet set fra Desmond så er lidt spændt, men nu har de jo også "præsenteret" hans far i slutningen af Revelations. så noget må der da ske.

Ville godt nok blive lidt negativ hvis de gemte noget vigtigt historie til Vita udgaven.
Gravatar

#14370 elwood 13 år siden

Jeg tror mest Vita udgaven blot blir en sidehistorie, og hvor Connor så lige kommer forbi og blot siger hej.

Spiller på pc, ja det er ham der står til højre for platformen, han går hen og tager sig en smøg i ny og næ, og så kommer der en anden vagt der går længere væk, men nærmest ender med og stå parrael med ham, han er i øvrigt også svær og gemme, så jeg ender altid med og tage ham som en af de sidste.

Skriv ny kommentar: