Gravatar

#14371 Batsy 13 år siden

Glæder mig absurd meget til det nye halo, ser utrolig lovende og fedt ud.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14372 MMB 13 år siden

JannikAnd (14352) skrev:
Nej, desværre. Kranen var for træt og ville hellere se Indiana Jones BD end at spille Walking Dead. Desuden er jeg ikke helt færdig med "Dishonered" endnu. Men der er dømt "order to go" på søndag.
Gravatar

#14373 TP-DK 13 år siden

MoH (14359) skrev:
[url=]Assassin's Creed 3: Desmond's Story Trailer[/url] En fin lille opsummering. Kun en uge tilbage :)

Tak for linket :)

De må meget gerne komme med flere lignende opsummeringer, da jeg kun har fået spillet Assassin's Creed 2, og har ingen intention om at spille brotherhood og revelations. Medmindre de bliver gratis på PS Plus :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#14374 Verbal 13 år siden

elwood (14370) skrev:
Spiller på pc, ja det er ham der står til højre for platformen, han går hen og tager sig en smøg i ny og næ, og så kommer der en anden vagt der går længere væk, men nærmest ender med og stå parrael med ham, han er i øvrigt også svær og gemme, så jeg ender altid med og tage ham som en af de sidste.

Hvilke knap bruger du for at holde vejret, så de bevæger sig langsomt? Jeg spiller det på PS3, og der skal man holde R2 halvvejs nede, hvilket jeg ikke er særlig god til, men det kan man jo ikke gøre gøre med museknappen eller kan man?

Jeg plejer også at dræbe den vagt som en af de sidste. Nu er det et stykke tid side, at jeg spillede det, men plejer vist at lokke ham hen til bassinet. Eller også ryger han i elevatorskakten, hvor der gerne plejer at ryge 3 vagter ned.
And like that... he's gone.
Gravatar

#14375 elwood 13 år siden

Jeg bruger shift.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14376 elwood 13 år siden

Vagten der går nede i bunden med de 2 andre vagter, han er næsten lige ved og være ved kanten, hvor han læner sig udover blam, så kommer hans makker senere hen han går hen til kanten, men kigger ikke udover, dog så drejer han sig, og i det han gør det blam fra den rigtige vinkel så ryger han også udover, og det samme med den sidste. undervejs har jeg så tager vagten der står på platformen, han ryger lige ned, og så er der vagten der læner sig udover over dammen, og han makker der får sig en smøg bag træet, han blir også ramt.

vagterne på toppen er lidt mere tricky, fordi jeg ikke rigtig har brugt det med og lokke dem frem, men blot venter på de er det rigtige sted. eneste vagt som ikke lystrer er ham som står ca. i midten og for det meste bare læner sig op af muren. det, herefter plejer jeg blot og time de to sidste vagter så de akkurart ikke når og se hinanden, før jeg skyder main target.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14377 Verbal 13 år siden

elwood (14375) skrev:
Jeg bruger shift.

Det må være rart at have en selvstændig knap til det. Jeg synes det er meget frustrerende at skulle holde en knap halvt inde. Alene af den grund overvejer jeg, om jeg hellere skal have spillet til PC end til PS3.

Det er længe siden jeg har spillet det, så jeg kan ikke helt huske rækkefølgen jeg typisk tager dem i. Kan dog huske, at jeg er nået op på en scorer på 2,7 mio. med fuldt multiplier.

Jeg læste en gang, at dem som havde fået de højeste scorer typisk brugte de første 8 skud på at lokke vagterne væk, inden de gik i gang med at dræbe dem. Så også en video, fra en der havde fået høj scorer. Han ventede i over halvanden minut uden at løsne skud, og så var alle targets hvor han ønskede det, og så pillede han samtlige targets ned på stribe.
And like that... he's gone.
Gravatar

#14378 JannikAnd 13 år siden

@Foeller:

Så har jeg omsider spillet Walking Dead: Episode 4. Men spørgsmålet er, om vi ikke snart skal lave en seperat tråd, så vi ikke spammer denne med en masse tekst, der alligevel er spoiler-markeret?
Gravatar

#14379 MMB 13 år siden

JannikAnd (14378) skrev:
@Foeller:

Så har jeg omsider spillet Walking Dead: Episode 4. Men spørgsmålet er, om vi ikke snart skal lave en seperat tråd, så vi ikke spammer denne med en masse tekst, der alligevel er spoiler-markeret?

Jo, lad os det. Laver du tråden?
Gravatar

#14380 JannikAnd 13 år siden

Jep, det gør jeg. Så mangler vi bare, at Insider-drengen tager sig sammen, så vi kan mobbe ham for hans blødsødenheder.

Skriv ny kommentar: