Gravatar

#14382 The Insider 13 år siden

Om en lille uge forhåbentlig!
War. War never changes.
Gravatar

#14383 DarkLight 13 år siden

The Verge har lanceret nyt site: Polygon
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14384 Zombi 13 år siden

Nu er I jo godt nok så PC forskrækkede her i konsoltråden, men ellers kan jeg anbefale "Hotline Miami".

Det er mere eller mindre "Drive: The Videogame" og det er ikke overraskende helt fantastisk. Det kan hentes på steam for omkring 75 kr. og det kan på det varmeste anbefales.

Medmindre du selvfølgelig ikke kan klare lidt top-down pixeleret supervold. ;P
Soundtracket i sig selv er pengene værd! Så køb det ellers er du kedelig!

Quicklook af "Hotline Miami":
http://www.giantbomb.com/quick-look-hotline-miami/...
Gravatar

#14385 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Jeg har lige fået prøvet den nye PS Store og det er en meget stor forbedring. Det er blevet langt mere overskueligt. Førhen lå PS+ materialet flere forskellige steder, nu er det samlet et sted så man hurtigt og nemt får et overblik over hvad der er tilgængeligt. Ikke bare det, men nu samler de også de specielle tilbud de har. Synes også at det er rart at man kan se hvad man har købt/hentet.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14386 HonoDelLoce 13 år siden

Whispering Horse (14385) skrev:
Synes også at det er rart at man kan se hvad man har købt/hentet.

Det har du da altid kunne?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14387 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14386 Men har man kunnet se det i selve skærmbilledet på de enkelte produkter. I så fald har jeg ikke lagt mærke til det i den forrige udgave.

Nu er der et diskret, men synligt "purchased" i nederste højre hjørne.
Gravatar

#14388 HonoDelLoce 13 år siden

Du har kunne se det på oversigten (listen med programmer :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14389 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

#14387 -

Jo jo, der var et rødt ikon, hvis det var noget man havde købt. Det er bare gjort mere tydeligt.
Gravatar

#14390 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14388 Ja det var jeg skam godt klar over :)

Men det er det som utyske nævner, som jeg hentydede til. Og som åbenbart også var i den forrige udgave, men som åbenbart ikke har været tydeligt nok for sådan en som mig :)

Essesensen af min post var dog også, at storen er blevet meget bedre og overskuelig. Det eneste lille minus er, at man skal klikke sig igennem en masse menuer inden man kan komme til at downloade spillet.

Skriv ny kommentar: