Gravatar

#14401 JannikAnd 13 år siden

Så er de første anmeldelser af AC3 dukket op, og der er lutter store roser til Ubisofts nyeste kapitel i franchisen...
Gravatar

#14402 elwood 13 år siden

Overrasker mig ikke, men jeg holder mig langt væk fra dem da jeg er bange for de spoiler, og sådan som Revelations sluttede så vil jeg opleve det første gang for mig selv 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14403 JannikAnd 13 år siden

Jeg styrer også udenom de sidste par afsnit af anmeldelserne :)

Gamereactor signerer med 8/10. Største minus er Desmonds historie, som er decideret dårlig, lyder dommen.
Gravatar

#14404 JannikAnd 13 år siden

Nu vælter de ellers ind:

IGN: 8.5/10
Gamespot: 8.5/10
Digital Trends: 9.5/10
Gravatar

#14405 elwood 13 år siden

Gamereactor har jeg ikke rigtig lagt så meget i, synes ikke jeg så tit kan se logikken i deres bedømmelser, men jeg plejer som regel også blot og høre podcastne på rebelFM og GiantBomb,når de snakker om spillene, og undgår Gametrailers, hvis historien er vigtig for mig da de spoiler big time.

Tror måske ligefrem jeg blir lidt væk fra den her tråd indtil jeg har fået spillet de første par timer.
Gravatar

#14406 elwood 13 år siden

Nu er AC 3 også på vej til mig så ja jeg får nok kigget på det Torsdag først ellers så Fredag. men NFS Most wanted udkommer også nu her, så det skal en ven og jeg nok også ha spillet en del.
Gravatar

#14407 elwood 13 år siden

#14403 Gametrailers er også oppe, og som sagt bliv væk hvis man er bange for spoilers, plejer og være reglen.

Nu nævner du det med Desmond, andre steder siger det er velfortalt for begge parter, men igen det jo folks forskellige meninger, så jeg vil blot danne min egen her, uanset hvad glæder jeg mig til det, og til og se, hvordan det hele sluttes af.
Gravatar

#14408 JannikAnd 13 år siden

elwood (14407) skrev:

Nu nævner du det med Desmond, andre steder siger det er velfortalt for begge parter, men igen det jo folks forskellige meninger, så jeg vil blot danne min egen her, uanset hvad glæder jeg mig til det, og til og se, hvordan det hele sluttes af.
Jeg skimter kun anmeldelser, men som jeg kan læse det, var anmelderen heller ikke glad for Desmonds del i de tidligere kapitler.

Og hvis vi lige skal bevæge os væk fra AC3 for en stund, så har Rockstar bekræftet de sidste par dages spekulationer om en forårsudgivelse af GTA V. Den præcise dato skulle meget gerne annonceres i løbet af november. Damn, foråret bliver dyrt...
Gravatar

#14409 elwood 13 år siden

Hehe ja, og jeg skal nu også ha tjekket Hitman Absolution ud, selv om jeg godt nok ævgrer mig over Jesper Kyd ikke står for musikken i den her omgang, han er vidst koblet på en del tv produktioner pt, så AC 3 står han heller ikke for.
Gravatar

#14410 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Det kan vel også forventes at David Cages nye spil udkommer engang til foråret. Det er nok det eneste spil jeg skal eje på udgivelsesdatoen. Så er der også Watch Dogs (mener jeg titlen er) som også ser innovativt ud.
The Last of US ser også ganske fint ud. Her er det især AIen jeg bidder mærke i.

GTA interesserer mig ikke. Jeg føler at det er for ensformigt og selve plottet og historien tiltaler mig ikke. Ja vil næsten gå så langt som at kalde det for kedeligt.

Assasins Creed har jeg aldrig spillet, så der skal jeg først i gang med de første spil i serien. Til den tid er 3eren også faldet i pris. Det er dog ikke et spil jeg ligefrem hungrer efter at få fat i.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: