selv om jeg godt nok ævgrer mig over Jesper Kyd ikke står for musikken i den her omgang, han er vidst koblet på en del tv produktioner pt, så AC 3 står han heller ikke for.
Øv, det vidste jeg ikke. Hans musik har været med til at gøre AC til dét, det er.
#14406 NFS ser faktisk ganske interessant ud. Det eneste jeg finder irriterende ved serien er deres rodede titler. De gør i hvert fald ikke serien overskuelig med deres mange forskellige titler og er der ikke også noget med at det er forskellige spilfirmaer der står bag de enkelte titler i serien.
David Cages spil ud til foråret, ahh det skal jeg godt nok se før jeg tror det :)
Watch Dogs har også lange udsigter ikke i starten af år 2013, det lige tidligt nok vil jeg skyde på.
Jeg glæder mig til GTA V, og på og se om de kan skabe et ligeså levende spil som GTA IV var Liberty City var en af de første byer i spil hvor jeg fuldstændigt lov mig suge ind af folks, hverdag og betragtede det hele, og de små hændelser der skete hist og her, damm det var fedt.
TLOU ser jeg nu især frem til på grund af sammenspillet mellem de to hovedpersoner, det er klassiske Naugthy Dog stil.
Det ellers meget nemt nu Criterion står fremover for alle NFS titlerne, betyder nok desævrre også at et evt. Burnout Paradis 2 har lidt længere udsigter, NFS Most wanted minder om men er ikke hel det samme.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
"Beyond: Two Souls" kommer i Q1 i følge Quantic Dream selv. "Last of Us" bliver formentlig en sommer titel, og "Watch Dogs" har formentlig lange udsigter. Jeg er stadig overrasket over, at det kommer til denne generation med den grafik. Jeg tror, at det - sammen med "MGS: Ground Zeros" - vil afrunde denne generation. Begge udkommer formentlig i efteråret/julen 2013.
#14413 Man kan jo altid håbe :D Syntes bare at det var den indikation jeg fik, men altså så længe det bare bliver godt.
TLOU er jeg helt enig i. Det er også en af de ting jeg glæder mig til. Jeg hæftede mig bare ved den imponerende AI i nogle af deres test screens.
Og rigtig god nyhed mht. NFS. Lad endelig Criterion stå for det hele, så vi får nogle kvalitetsspil i stedet for alle de titler som mest af alt er fyld.
For når de er bedst er det de bedste spil indenfor arcade bilspil.
#14414 Så var jeg ikke helt gal på den. Jeg mente nok jeg havde hørt rygter om Beyond: Two Souls engang i foråret. Det kan dog godt tænkes at det bliver udsat, når vi har med en perfektionist som Cage at gøre.
I øvrigt fint nok at titlerne kommer spredt udover året. Så er der mere tid til titlerne og også bedre økonomisk.
Helt enig, det kommer virkelig an på øjnene der ser. For eksempel er der ikke et eneste spil på din liste, jeg har behov for at købe ved launch og kun et par enkelte, jeg kunne finde på at nappe på tilbud efterfølgende.
Til gengæld ryger jeg jævnligt ind i forholdsvis billige indie-spil og diverse free to play-spil, der ender med at tage min tid, i stedet for de helt store titler.
Jeg overvejer helt at gå bort fra at købe AAA-titler ved launch af flere årsager: det er ikke altid jeg får dem spillet med det samme og der er desværre en tendens til at fylde kilovis af DLC på dem efterfølgende, så jeg kan sagtens vente på en samlet udgivelse, når den del er overstået. :)
Til gengæld ryger jeg jævnligt ind i forholdsvis billige indie-spil og diverse free to play-spil, der ender med at tage min tid, i stedet for de helt store titler.
Det er du ikke ene om. Men netop fordi disse "indie-spil" er... uafhængige, er promoveringen begrænset, og det er svært at forvente noget som helst hele seks måneder før release. Men ellers giver jeg dig ret. Det er da også systematisk, at årets spil for mit vedkommende, også har været det billigste :)
Jeg prøver at følge indie-scenen, ikke overdrevet tæt, men så'en nogenlunde, så heldigvis bliver jeg ofte "advaret" i god tid, når noget potentielt er godt, men fordi jeg måske kun skal af med 10 dollars, er det spil jeg altid har råd til at smide i kurven. :)
#14411 JannikAnd 13 år siden
#14412 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
#14413 elwood 13 år siden
Watch Dogs har også lange udsigter ikke i starten af år 2013, det lige tidligt nok vil jeg skyde på.
Jeg glæder mig til GTA V, og på og se om de kan skabe et ligeså levende spil som GTA IV var Liberty City var en af de første byer i spil hvor jeg fuldstændigt lov mig suge ind af folks, hverdag og betragtede det hele, og de små hændelser der skete hist og her, damm det var fedt.
TLOU ser jeg nu især frem til på grund af sammenspillet mellem de to hovedpersoner, det er klassiske Naugthy Dog stil.
Det ellers meget nemt nu Criterion står fremover for alle NFS titlerne, betyder nok desævrre også at et evt. Burnout Paradis 2 har lidt længere udsigter, NFS Most wanted minder om men er ikke hel det samme.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14414 JannikAnd 13 år siden
#14415 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
TLOU er jeg helt enig i. Det er også en af de ting jeg glæder mig til. Jeg hæftede mig bare ved den imponerende AI i nogle af deres test screens.
Og rigtig god nyhed mht. NFS. Lad endelig Criterion stå for det hele, så vi får nogle kvalitetsspil i stedet for alle de titler som mest af alt er fyld.
For når de er bedst er det de bedste spil indenfor arcade bilspil.
#14416 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
I øvrigt fint nok at titlerne kommer spredt udover året. Så er der mere tid til titlerne og også bedre økonomisk.
#14417 JannikAnd 13 år siden
- Ni no Kuni
- Bioshock: Infinite
- Beyond: Two Souls
- South Park: Stick of Truth
- God of War: Ascension
- Tomb Raider
- GTA V
Boblere:
- Metal Gear Rising: Revengeance
- Dead Space 3 (har ikke spillet de første to)
Men det er jo luksusproblemer :)
#14418 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Helt enig, det kommer virkelig an på øjnene der ser. For eksempel er der ikke et eneste spil på din liste, jeg har behov for at købe ved launch og kun et par enkelte, jeg kunne finde på at nappe på tilbud efterfølgende.
Jeg overvejer helt at gå bort fra at købe AAA-titler ved launch af flere årsager: det er ikke altid jeg får dem spillet med det samme og der er desværre en tendens til at fylde kilovis af DLC på dem efterfølgende, så jeg kan sagtens vente på en samlet udgivelse, når den del er overstået. :)
#14419 JannikAnd 13 år siden
#14420 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Jeg prøver at følge indie-scenen, ikke overdrevet tæt, men så'en nogenlunde, så heldigvis bliver jeg ofte "advaret" i god tid, når noget potentielt er godt, men fordi jeg måske kun skal af med 10 dollars, er det spil jeg altid har råd til at smide i kurven. :)