Hehe nope det er en del sener det her, det er som om der er en gamebug der ikke vil vise, hvor de er, det eneste sted er et sted med vagter rundt hele vejen, som er der man skal hen som mål, men kan måske snige sig forbi dem, men når nu man blir bedt om og bruge de her tunnels, virker det bare mystisk.
Oh well det betyder pause for nu, og så se på noget mad, men for dælen det svært og lægge fra sig :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ok, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Der går nok noget tid, før jeg kommer så langt, da jeg er nødt til at starte forfra i morgen, når min kæreste kommer hjem fra ferie. Hun vil nemlig ikke gå glip af noget :)
Men viser den stedet hvor man skal ind eller viser den adgangen til tnnels.
Men ja hvis det er tunnels så ku det godt ha været mere tydeligt da jeg har kredset rundt uden om i lang tid for at finde de tunneler ind til det sted som var på kortet :)
Men rart og vide jeg ikke var den eneste.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14451 elwood 13 år siden
Oh well det betyder pause for nu, og så se på noget mad, men for dælen det svært og lægge fra sig :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14452 JannikAnd 13 år siden
#14453 elwood 13 år siden
#14454 JannikAnd 13 år siden
#14455 MoH 13 år siden
Det er skam det rigtige sted den viser.
Var også selv lidt forvirret :b
#14456 elwood 13 år siden
Men ja hvis det er tunnels så ku det godt ha været mere tydeligt da jeg har kredset rundt uden om i lang tid for at finde de tunneler ind til det sted som var på kortet :)
Men rart og vide jeg ikke var den eneste.
#14457 MoH 13 år siden
#14458 elwood 13 år siden
Undskyld ved du hvor rådhuset ligger henne?
Ja nu skal jeg viser jer det bare følg mig
Hvorefter jeg blot står stille og, hvis de går følger jeg blot efter :)
#14459 MoH 13 år siden
#14460 elwood 13 år siden