Gravatar

#14441 elwood 13 år siden

Jep, følger lidt at jeg senere hen får alt det her og vide i noget on the fly tutorial, men ja det sjovt og opdagede tingene selv, og så regner jeg selv også med og få andre evner i løbet af spillet.

Jeg brugte det selv i
Execution is everything
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14442 elwood 13 år siden

Btw. nogen der kan fortælle hvad de her emails der popper op hele tiden er om, er det blot ny entries i Databasen (fordi dem har jeg set) det skal indikere, eller f.eks. i Brotherhood der var der en pc man ku tjekke mails på når man var ude af The Animus.

Og jeg tænkte blot om der her var det samme, har kun været ude af den en gang, og synes ikke jeg ku finde en pc, og tjekke mails på.
Gravatar

#14443 elwood 13 år siden

Indie help

Nogen der kan huske et spil for stk. tid siden omtalt, og med længere game demo, hvor man så spillet i aktion, man var en slags agent der kunne ja rewire ledninger i huse, hvormed man så kunne undgå fjenden, kan bare ikke lige huske hvad dælen det hed, det sås som en 2D sidecrolling.

Ville bare lige gerne vide status på det spil nemlig, da jeg fandt det ganske intressant.
Gravatar

#14444 MoH 13 år siden

Der er en computer lige til venstre for animus
modsatte ende af "porten"
hvor du kan tjekke mails.
Gravatar

#14445 elwood 13 år siden

Ahh takker, jeg ku heller ikke forstå det :)

Så må jeg se om Shaun fortsat er et brokkehoved som før, selv om han er blevet less cocky den her gang,
måske også logisk nok.
Gravatar

#14446 sluppermand 13 år siden

#14443 Kunne det være [url= Det er i hvert fald et ret så blæret stealth sidescroller. Det er vist de samme der har lavet Shank.
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#14447 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

sluppermand (14446) skrev:
#14443 Kunne det være [url= Det er i hvert fald et ret så blæret stealth sidescroller. Det er vist de samme der har lavet Shank.

Nej, jeg er ret sikker på, at det er Gunpoint. :)

Gravatar

#14448 elwood 13 år siden

Nemlig Gunpoint takker utyske :)
Gravatar

#14449 elwood 13 år siden

Er det kun mig der ikke kan finde de forbanede kloaker/tunnels, i den mission hvor der snakkes om jeg skal benytte dem,
der hvor man skal inde og ødelægge den her tryk maskine
Gravatar

#14450 JannikAnd 13 år siden

elwood (14449) skrev:
Er det kun mig der ikke kan finde de forbanede kloaker/tunnels, i den mission hvor der snakkes om jeg skal benytte dem,
der hvor man skal inde og ødelægge den her tryk maskine
Jeg ved ikke, om det er den selvsamme (for jeg er ikke så langt), men jeg fandt en undergrundspassage i baggården til kroen i Boston, hvor man i starten af sekvens to, lejer sig ind. Du ved, den med det excentriske par :)

Den er også markeret med et hvidt ikon på radaren...

Skriv ny kommentar: