Firstly, South Park: The Stick of Truth was scheduled for March 5, 2013, but it’s now scheduled for “early fiscal 2014,” which means sometime after March 31, 2013. Company of Heroes 2 and Metro: Last Light are now both scheduled for vague releases in March, though presumably before the fiscal year is up on March 31.
Og de har nægte og udtale sig om den financielle del pt. og aflyste også deres normale Q&A med investore og analytiker.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Firstly, South Park: The Stick of Truth was scheduled for March 5, 2013, but it’s now scheduled for “early fiscal 2014,” which means sometime after March 31, 2013.
Dette er siden redigeret til maj 2013. Så to månders forsinkelse...
Jep, det kan godt passe. FAT32 bruges i alle andre sammenhæng som en slags universal-filsystem, som alle OS'er kan læse og skrive til, så vidt jeg husker, er licensomkostningerne vist ikke specielt store, hvorimod det vist er en dyr fornøjelse at bruge eksempelvis NTFS.
Til trods for navnet blir Dreamfall Chapters ikke episodic, og det blir også til dels finaseret via. Kickstarter skriger Ragnar om på sin twitter account.
Styringen blir direct ligesom med Dreamfall jeg var ikke så begejstret for styringen, men historien fejlede nu ikke noget.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Junior har fået en PS3, og han vil gerne have et par film over på den. Kan det virkelig passe at skidtet kun understøtter FAT 32 systemet?
Hvilken type film? Jeg går ud fra, du har dem som filer, når du skriver på den måde. Hvis det er tilfældet, så vil jeg anbefale, at han bruger PS3 Media Server til jobbet. På den måde bliver indholdet streamet fra computeren, og der er ingen problemer med filformater.
#14487, det lyder ikke så godt? :-/ Mangler naturligvis stadigvæk Revelations. Og nu har jeg også lige købt Doom 3 BFG Edition og er ivrigt efter at give mig i kast med det :-)
Var skam underholdt af spillet, bare slutningen jeg ikke rigtig ved om jeg synes om.. Sidder måske lidt med en "meh" følelse, men kan være slutningen føles bedre når der er gået lidt tid.
#14485 Det lyder fantastisk. Nu er det efterhånden lang tid siden jeg har spillet det, men styringen huske jeg ikke som et problem for mig. Det jeg var mest irriteret over var den kæmpemæssig cliffhanger afslutning. Jeg sad i lang tid under rulleteksterne og tænkte at de da måtte afsløre et eller andet...men nej.
#14481 elwood 13 år siden
Firstly, South Park: The Stick of Truth was scheduled for March 5, 2013, but it’s now scheduled for “early fiscal 2014,” which means sometime after March 31, 2013. Company of Heroes 2 and Metro: Last Light are now both scheduled for vague releases in March, though presumably before the fiscal year is up on March 31.
Og de har nægte og udtale sig om den financielle del pt. og aflyste også deres normale Q&A med investore og analytiker.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14482 JannikAnd 13 år siden
#14483 Kiksmann 13 år siden
#14484 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#14485 elwood 13 år siden
Styringen blir direct ligesom med Dreamfall jeg var ikke så begejstret for styringen, men historien fejlede nu ikke noget.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14486 MMB 13 år siden
Hvilken type film? Jeg går ud fra, du har dem som filer, når du skriver på den måde. Hvis det er tilfældet, så vil jeg anbefale, at han bruger PS3 Media Server til jobbet. På den måde bliver indholdet streamet fra computeren, og der er ingen problemer med filformater.
#14487 MoH 13 år siden
#14488 The Insider 13 år siden
#14489 MoH 13 år siden
#14490 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden