Gravatar

#14501 JannikAnd 13 år siden

HonoDelLoce (14496) skrev:
Nåede dertil, hvor man - som Desmond - skulle finde en ehm... Energikilde? Det var altså vanvittigt godt lavet (grafik- og gameplay-mæssigt) i det højhus, og jeg fik vitterlig denne her følelse af at være bange for at falde ned. Ellers ikke en måde, hvorpå jeg normalt lever mig ind i spil :D
Havde du et par af de dersens 3D-briller på?
Gravatar

#14502 JannikAnd 13 år siden

Batsy (14499) skrev:
Er der slet ingen der har tænkt sig at købe/prøve halo 4? :(
JO! Hvis jeg ikke havde solgt min X-box. Selvom jeg ikke har været synderligt interesseret i titlen med Bungies farvel til serien og den åbenlyse genoplivning for at tjene penge. Men med de anmeldelser, så er det svært ikke at blive fascineret. Desværre tror jeg ikke, jeg kender nogen, der har X-box, så jeg er nok nødt til at komme hjem til dig og spille det, El Batsy!
Gravatar

#14503 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (14501) skrev:
Havde du et par af de dersens 3D-briller på?

Selvfølgelig :)

Det fik mig i øvrigt til at tænke på, om der monstro nogensinde kommer et Mirrors Edge 2 ? Det kunne være så sindssygt i 3D :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14504 JannikAnd 13 år siden

HonoDelLoce (14503) skrev:
Selvfølgelig :)

Det fik mig i øvrigt til at tænke på, om der monstro nogensinde kommer et Mirrors Edge 2 ? Det kunne være så sindssygt i 3D :D
Jeg spillede kun de første par timer, så mistede jeg lysten :)

Mht. AC3, så er jeg cirka halvvejs, selvom jeg ifølge stats har flere spillede timer end MOH, der allerede har gennemført det. Sådan er det, når man har en frue, der gerne vil følge med i historien... Så må man bruge nætterne på at fjolle rundt. Men det har også altid været én af seriens store forcer, og den del er om noget blevet forbedret i AC3. Det er virkelig en fornøjelse at rende rundt i vildmarken og pludselig opdage ét af kolonisternes fort og forsøge at indtage det. Eller bare at løbe rundt i trætoppene og jage dyr :)

Pudsigt nok er min største anke (so far), at personernes udseende overhoved ikke stemmer overens med deres alder. Det er måske en petitesse, men når spillet alligevel forsøger at skabe en illusion, så er det utroværdigt, at f.eks. William Braddock (Bulldog) skal forestille at være næsten 40 år ældre end George Washington og Charles Lee. De er jo fuldstændigt jævnaldrende i spillet..!
Gravatar

#14505 HonoDelLoce 13 år siden

Min største anke er, at de altså har lavet et eller andet om på Desmonds udseende :D Jeg kan ikke helt præcist sætte fingeren på det, men fruen mener, at det er hans næse, der er lavet om.

Hvorom alting er, så går det mig i hvert fald på :D

I øvrigt så fatter jeg absolut nada af det der med at handle osv (den der ledger i huset) :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14506 JannikAnd 13 år siden

HonoDelLoce (14505) skrev:
Min største anke er, at de altså har lavet et eller andet om på Desmonds udseende :D Jeg kan ikke helt præcist sætte fingeren på det, men fruen mener, at det er hans næse, der er lavet om.

Ja, hans næse er blevet lidt mere "romersk". Altså... hans pande går mere i ét med næsen :) Til gengæld er det en klar forbedring i forhold til Revelations, hvor han havde fået kanintænder og farvede kontaktlinser. Der lignede han overhoved ikke en amerikaner med eksotiske aner.
HonoDelLoce (14505) skrev:

I øvrigt så fatter jeg absolut nada af det der med at handle osv (den der ledger i huset) :D
What seems to be the problem? Jeg havde også problemer med det til at starte med, men fandt hurtigt ud af "problemet".
Gravatar

#14507 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Mirror's Edge i 3D ville være ganske festligt. Jeg kan godt lide det første, men på konsol var der lige en tand for mange frustrationer, der ikke eksisterede på pc-udgaven, fordi styringen er mere præcis med tastatur og mus.

Min største anke er, at det var en anelse for kort.
Gravatar

#14508 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (14506) skrev:
What seems to be the problem? Jeg havde også problemer med det til at starte med, men fandt hurtigt ud af "problemet".

Jamen, jeg synes simpelthen bare, at det er for uoverskueligt :D

utyske (14507) skrev:
Mirror's Edge i 3D ville være ganske festligt. Jeg kan godt lide det første, men på konsol var der lige en tand for mange frustrationer, der ikke eksisterede på pc-udgaven, fordi styringen er mere præcis med tastatur og mus.

Min største anke er, at det var en anelse for kort.

Jeg oplevede nu ikke de store problemer med at spille det på PS3.

Indrømmet, der var et par enkelte situationer, hvor styringen drillede mig - men det er der s'gu i alle spil :D (ikke mindst AC-serien :D )

Til gengæld er jeg helt enig i at spille var for kort! :)
Gravatar

#14509 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

HonoDelLoce (14508) skrev:
ikke mindst AC-serien

Det tager jeg så dit ord for, jeg har aldrig spillet nogle af dem. :)
Gravatar

#14510 elwood 13 år siden

Der er stadigvæk håb for Mirrors Edge serien, der pusle med noget hist og her, ikke noget officielt udmeldelse endnu andet end diverse kryptiske twitter beskeder, om de leger med forskellige ide'er.

Jeg var selv også ret glad for det, og fik det gennemført på den non lethal måde, sidste bane blev rent benny hill, fordi jeg løb i cirkler hele tiden for at spare enerigi nok op til slowmo moves'ne 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: