Så må der jo bare krydses fingre for, at det bliver til noget ! :)
Jeg spillede lidt mere AC3 i går, og hold da op, hvor virker det godt nok til, at der er så meget mere end rigeligt at tage fat på "off-story" :D
I love it ! Det betyder selvfølgelig alt for mange timer på sådan et spil for en som mig, der slet slet ikke kan lade stå til mens der er side-missioner og diverse småting, der ikke er ordnet endnu :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Rope Dart er godt nok en grum idé er det noget som har været brugt rigtigt ellers også er der bare nogle folk hos Ubisoft Montreal der har en meget kreativ tankegang, at få jaget en kniv eller ligende med modhager ind i sig, hvorefter man blir hejst op i et træ er satme en ond måde og gå væk på :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Åh ja, den kære rope-dart ! Total nyt yndlingsvåben ! :D
Men jeg vil da godt lige medgive, at jeg har været ved at skide bukserne af mig selv et par gange, hvor jeg er "rendt ind i" en lille puma. Hold kæft, de kommer hurtigt ud af ingenting !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg spillede lidt mere AC3 i går, og hold da op, hvor virker det godt nok til, at der er så meget mere end rigeligt at tage fat på "off-story" :D
I love it ! Det betyder selvfølgelig alt for mange timer på sådan et spil for en som mig, der slet slet ikke kan lade stå til mens der er side-missioner og diverse småting, der ikke er ordnet endnu :D
Ja, det er hele humlen i Assassin's Creed for mit vedkommende. Måske fordi jeg generelt tiltales mere af æstetik end plot. Historiedelen er selvfølgelig altid underholdende i AC, omend en smule forceret til tider. Men at rende rundt i vildnisset som Connor eller at beskue dagligdagen i Boston, Homestead og New York er godt nok voyeurisme på højt plan. Det er næsten lige så unikt som i Red Dead Redemption :)
Var jeg den eneste, der var ved at blive sindssyg i sekvens 7, hvor
man skulle jage Thomas Hickey? Det var den mest enerverende oplevelse, jeg har haft i AC-serien
For resten, elwood, spiller du det på PC? I så fald, ser det ikke helt fantastisk ud på sådan et kræ? Jeg er meget imponeret over, at de kan frembringe så rene linjer og teksturer på så gammelt hardware som PS3'eren. Så jeg forestiller mig, at det må se helt fantastisk ud på PC...
Jeg har spillet de andre på pc efter de kom meget ned i pris, men jeg har altid spillet dem først på Xbox 360, da det er der jeg har spillet hele serien.
Men ja skal da ha tjekket PC udgaven ud en gang også når den falder i pris, og er udkommet 8-)
Hehe ja den sekvens studsede jeg også lidt over
Synes det var ganske muntert at han brugte tricket med penge, for at skabe en forhindring, men damm full sync på den sekvens blir ond, da man ikke må støde ind i nogen, tog mig i øvrigt også lidt tid før det gik op for mig at man skulle fange ham, og ikke bare løbe efter ham ups 8-)
Btw. med hensyn til castet jeg synes de har valgt en fantastisk voice actor til Charles Lee
jeg hadede ham fra start af, ok måske ikke start, hvor man jo forledes til og tro han er en af de gode (men herefter hvor man så mødte ham ohh han skal bare stabbes så meget og det onde smil han laver, og måden han taler til en på) ligesom med Haythem, hvor var det i øvrigt fedt lavet, den måde det hele blev lagt op til og Bam! så havde du spillet en Templar i alt den tid.
Men at rende rundt i vildnisset som Connor eller at beskue dagligdagen i Boston, Homestead og New York er godt nok voyeurisme på højt plan. Det er næsten lige så unikt som i Red Dead Redemption :)
En af de grunde jeg glæder mig meget til GTA V, og betragte AI'en hvordan den gør byerne levende.
14. November den nye trailer.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14511 HonoDelLoce 13 år siden
#14512 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14513 MoH 13 år siden
Den er skam god nok.
Wiki
[url= Fu Weapons - The Rope Dart & The Meteor Hammer[/url]
#14514 HonoDelLoce 13 år siden
Men jeg vil da godt lige medgive, at jeg har været ved at skide bukserne af mig selv et par gange, hvor jeg er "rendt ind i" en lille puma. Hold kæft, de kommer hurtigt ud af ingenting !
#14515 elwood 13 år siden
Poison dart er stadigvæk fedt, men lidt øv de har fjernet døds dansen 8-)
#14516 JannikAnd 13 år siden
Var jeg den eneste, der var ved at blive sindssyg i sekvens 7, hvor
For resten, elwood, spiller du det på PC? I så fald, ser det ikke helt fantastisk ud på sådan et kræ? Jeg er meget imponeret over, at de kan frembringe så rene linjer og teksturer på så gammelt hardware som PS3'eren. Så jeg forestiller mig, at det må se helt fantastisk ud på PC...
#14517 Lord Beef Jerky 13 år siden
#14518 elwood 13 år siden
Men ja skal da ha tjekket PC udgaven ud en gang også når den falder i pris, og er udkommet 8-)
Hehe ja den sekvens studsede jeg også lidt over
Btw. med hensyn til castet jeg synes de har valgt en fantastisk voice actor til Charles Lee
Men at rende rundt i vildnisset som Connor eller at beskue dagligdagen i Boston, Homestead og New York er godt nok voyeurisme på højt plan. Det er næsten lige så unikt som i Red Dead Redemption :)
En af de grunde jeg glæder mig meget til GTA V, og betragte AI'en hvordan den gør byerne levende.
14. November den nye trailer.
#14519 MoH 13 år siden
Der kommer en jagt som jeg synes var meget værre, så glæd dig ;)
#14520 JannikAnd 13 år siden