Gravatar

#14541 elwood 13 år siden

Hehe yep enig, jeg spillede dog GTA IV for stk. tid siden igen og jeg endte blot med og ignorer alle opkaldende undtagee story delene, det kunne jeg fint gøre, selv lidt anderledes måde og spille på, men når man en gang blot har oplevet det, så passede det mig helt fint.

GiantBomb er igang med 2. del af deres Blade Runner playthrough nu her, god underholdning 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14542 DarkLight 13 år siden

Zombi (14527) skrev:
Her står lidt om de nye features i GTA V:
http://www.computerandvideogames.com/377653/gta-v-...

Jeg synes 3 personer ideen lyder ret forvirrende. Især at kunne skifte mellem dem midt i missioner.
Det må da betyde at spillet tilbyder 3 player coop i campaign.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14543 elwood 13 år siden

Rockstar beskriver det i artiklen som en måde også og undgå de her tomrums oplevelser der tit kan være i de her store missioner, så man så og sige hele tiden kan være der, hvor der sker noget.

Jeg synes nu det lyder ganske spændende, men ja jeg skal nok se det i aktion først, hvilket vil sige engang til næste år, da vi med garanti ikke får de her Gameplay trailer som til L.A. Noire og RDR, det er ikke måden GTA lanceres på. Og tror ikke de ændrer ved den holdning, og det er jo lige meget egentlig Rockstar gjorde samme nummer med GTA IV og igen skal det nok være det spil som giver Take2 en fin indtjenning, Rockstar reddet jo pratisk talt firmaet fra og blive opkøbt, da de udgav GTA IV.
Gravatar

#14544 elwood 13 år siden

Når der er flere som har spillet AC 3 igennem skal vi lige ha en snak om den slutning, jeg ved ikke, hel hvad det er, men ja det ikke fordi den føles forhastet, der er bare noget ved det som føles utilfredsstillende, men jeg prøver og tænker over et alternativ og synes ikke jeg kan komme på et, sådan som de har lagt tingene ud.

Hele Eve delen ignores, tror måske det er fordi en del af hovedforfatterne på 2'eren forlod Ubisoft, så den del blev ikke bragt videre.

Ide'en med at Desmond jo egentlig vælger en Templar udvej til sidst, Juno lyder som om hun vil overtage verden nu her, i stedte for og ja så og sige starte det hele forfra, og gøre mennesket fri, godt nok på en udslettetene måde

Jeg ved ikke, det føles bare ikke hel gennemtænkt.

Rejsen dertil er dog stadigvæk fed synes jeg og verden, så du kan roligt anskaffe det ved lejlighed Johan :)
Gravatar

#14545 MoH 13 år siden

Det er lige sådan jeg også har det med slutningen.
Som jeg skrev tidligere sad jeg lidt med en "meh" følelse.

Havde lidt håbet på at
man selv skulle vælge hvilken af løsninger man ville tage

Men selve spillet var jeg rigtig underholdt af.
Gravatar

#14546 elwood 13 år siden

Præcis den tanke havde jeg også, sådan en tryk X eller A (spiller på Xbox'en) 8-)

Men ja det er som om de havde så meget pontentiale, og jeg sagde allerede fra AC2 damm, spændt på, hvordan de får afsluttet det her på en god måde, og ja det smerter mig og sige, det fik de altså ikke hel gjort.

Noget hel andet, jeg synes egentlig mere om Ezio, synes Connor er ret ja skyklaps agtig, han tænker kun på sit folk og ikke rigtig The Big picture, her var Ezio mere en slags folkets helt efter min mening.

Synes aldrig rigtig der var så stor connection mellem Desmond og Connor, men det munder jo ud i det med at Connor virkelig blot er en brik i puslespillet, som kasseres efter han har tjent sin rolle. Her var det lidt mere gennemtænkt med Ezio.

Gravatar

#14547 MoH 13 år siden

Ja var heller ikke den store Conner fan. Det kunne godt være lidt træls at han var så egoistisk. Men ja han skulle jo kun bruges til at finde en nøgle.
Gravatar

#14548 elwood 13 år siden

Jeg er dog overbevist om at der nok skal komme spinoffs på det her univers, da det har en del muligheder,
om det så blir en fortsættelse hvor vi skal tage kampen op mod Juno, hvordan det lige end skulle kunne lade sig gøre, De resterende Assasibns tager kampen op eller om vi blot laver prequels.

Men Minerva hun var blot en "optagelse" der var væk fra universet nu, mens Juno på en måde havde overlevet hele tiden, og nu er sluppet fri, fordi Desmond åbenbart kunne løslade hende, ved at han ofrede sig.

Men ja lige nu kan Ubisoft rette alt energien mod Watch Dogs, minus self. de folk de bruger på deres andre projekter såsom det nye Rainbow Six spil, og så har de en masse spil der lige er på trappen til release.

Giv Assasins Creed universet en velfortjent pause nu her, og så kig på det senere.

Og hele delen med og tjene penge hjemme i sin "base" brugte jeg slet ikke, jeg syne saltid jeg havde penge nok, og fik det loot jeg skulle fra soldaterne.

En anden ting jeg fandt ud af, var at de gange hvor jeg fejlede en full sync. fordi jeg ikke kunne nedlægge alle vagter silent fordi jeg løb tør for pile, dart poison, her gik jeg blot løs på vagterne og efter de var nedlagt og jeg havde failet alt med detection, og kun dræb så og så mange, lootede jeg alle vagterne og fik masser af pile og dart poison, og herefter restartede jeg blot checkpointet, og nu havde jeg rigelig med pile og dart poison :)
Gravatar

#14549 MoH 13 år siden

Ja synes de skal holde en pause fra AC og måske vende tilbage senere, da der nemt ville kunne laves nogel spinoffs, men pt har jeg ikke et synderligt behov for det.
Gravatar

#14550 elwood 13 år siden

De måtte gerne bygge videre på Skibsdelen, og udgive det som et spil for sig selv, fordi det fandt jeg ganske underholdende, lyder satme fedt når man fyre en bredside af mod fjenden og træet splinter og smadres til ukendelighed 8-)

Damm jeg glæder mig til GTA V!

Skriv ny kommentar: