Gravatar

#14531 Ericmase 13 år siden

Zombi (14527) skrev:
Her står lidt om de nye features i GTA V:
http://www.computerandvideogames.com/377653/gta-v-...

Lidt?! Synes der står pænt meget! Jeg er ligesom frankdrebin og kan slet ikke vente! ARRRRRG!

6 dage til Trailer 2 udkommer!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14532 Zombi 13 år siden

Jeg har et link til hele artiklen, men det er jo ikke helt lovligt. Skal jeg smide linket?
Gravatar

#14533 elwood 13 år siden

Hehe nu ved jeg hvad tråden her vil indeholde det næste lange tid :)

Men ja Rockstar vender tilbage for full force i den genrer de mestrer til fulde.

#14525 Jeg var nu ellers ganske glad for Reach også, i det det bandt historien op til Halo Combat Evolved fint sammen, det var en smuk svanesang fra Bungie synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14534 elwood 13 år siden

Zombi (14532) skrev:
Jeg har et link til hele artiklen, men det er jo ikke helt lovligt. Skal jeg smide linket?

Tog mig fem sekunder 8-)
Gravatar

#14535 Zombi 13 år siden

elwood (14534) skrev:
Tog mig fem sekunder 8-)

Hehe fint nok, så kan folk selv finde det hvis de vil. ;)
Gravatar

#14536 Ericmase 13 år siden

Zombi (14535) skrev:
Hehe fint nok, så kan folk selv finde det hvis de vil. ;)

Har fundet det.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14537 elwood 13 år siden

Og læst færdig nu, damm can't freaking wait!!!

Bare hele den måde de fortæller de har skrevet et system til folkene i byen, der gør at de skal føles endnu mere som levende personer virker fedt, med at de kan starte om morgen et sted, og om aften slutter de aften af et andet sted, hvis man vælger og følge dem rundt for og se, hvad de laver.
Gravatar

#14538 frankdrebin 13 år siden

Er også vild med at de vil gøre en hel del mere i bank heists.. Noget som jeg synes har manglet meget.

Er også glad for at de har fjernet det meget irriterende "venne" system som var i IV, hvor man hele tiden blev draget til ansvar for ikke at gide have kontakt med sine damer, samt fætter Roman..
Gravatar

#14539 elwood 13 år siden

De har ikke hel fjernet venne systemet (det benyttes stadigvæk til og få hjælp til diverse ting) blot fjernet de irreterende ting og så dating delen.

CIA missionen de beskriver i artiklen virker også gasnke fed, og det viser klart de intressante ting ved hele deres 3 player control del, som andre har lavet, men bare ike på samme måde elelr lige så ambitiøst som Rockstar, hele ide'en med at de andre karaktere lever deres eget liv, når man ikke styre dem, skal nok også blive muntert.

Glæder mig også til og få mere og vide om hvad radio stationer man kan høre den her gang, men underholdningsdelen holder de lidt tæt pt. lyder det til.
Gravatar

#14540 frankdrebin 13 år siden

Det er også det jeg mente.. Man blev konstant ringet op og fik en thumbs down hvis man ikke svarede.. Jeg synes det var sjovt nok at hænge ud med de forskellige, men det skulle være når jeg selv havde lyst til det..

Skriv ny kommentar: