#1457 - Jeg vil egentligt give dig ret. Som jeg husker GTA4, så havde jeg noget af et bøvl med at gennemføre mange af missionerne. Så tror ikke at det bliver et spil jeg kaster mig frådende over. På den anden side, så har jeg i øjeblikket ikke finanserne til alle de spændende spil der lige er udkommet og så kunne det jo være passende, at hygge mig lidt med noget trofæ-samling i Liberty City i mellemtiden. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har spillet Guitar Hero en del. Jeg ejer både 2'eren og 3'eren... men jeg må indrømme at selvom jeg var meget skeptisk overfor Rock Band i starten (spillet er jo ikke super lækkert at se på), har jeg virkelig ændret min indstilling til det spil. Siden jeg købte RB har jeg simpelthen ikke spillet GH. RB er imo et langt bedre spil... og det er ikke fordi man kan spille trommer og synge. Gameplayet er bare bedre.
For dem der er GH fanboys: Prøv nu bare RB.... og prøv det med dine venner. Du får garanteret ikke lyst til at vende tilbage til GH foreløbigt.
Jeg er (åbentlyst) GH fanboy, men jeg har også kun prøvet RB1 til sammenligning og det brød jeg mig virkeligt ikke om. Guitaren virkede billig og brød mig ikke så godt om netop gameplayet - svært at forklare, men jeg synes de firkantede toner reagerer lidt anderledes end GH's runde. Tror det har noget at gøre med timingen måske. Jeg synes i hvert fald bedre om følelsen af at spille GH - det virker sjovere. Og så synes jeg simpelthen at RB1 var for let på guitar. Og jeg spiller altså også for at blive udfordret. Har kun prøvet trommerne et par gange og der skal jeg til gengæld love for jeg blev udfordret. ;-)
Efter sigende skulle RB2 være sværere for guitar-delen så det er jo en god ting og måske kan det ændre min holdning. Ved dog ikke mht. gameplayet. Under alle omstændigheder skal mit næste musikspil indeholde trommer - synes umiddelbart bedst om GH:WT da hajhattene er hævet så det virker mere realistisk. Men nu er der forlydender om problemer med trommesættet så det er jo lidt noget bæ.
Lige nu venter jeg på at jeg finder RB2 stående i en eller anden butik så jeg kan afprøve det og så danne min mening ud fra det.
#1451 rubberdub 16 år siden
#1452 ks 16 år siden
Det har altså intet at gøre med World of Warcraft, hvis det var, hvad du tænkte!
#1453 rubberdub 16 år siden
#1454 ks 16 år siden
Med to ridser på skiven dog :[ Bare det nu ikke skaber problemer!
#1455 McPeter 16 år siden
Æv æv æv - håber de lige får styr på det.
Så skal det da i hvert fald ikke købes online. Vil hellere kunne gå ned og forlange en bytter i en fysisk butik.
#1456 Bony 16 år siden
#1457 DarkLight 16 år siden
#1458 Bony 16 år siden
#1459 Corgan 16 år siden
Siden jeg købte RB har jeg simpelthen ikke spillet GH. RB er imo et langt bedre spil... og det er ikke fordi man kan spille trommer og synge. Gameplayet er bare bedre.
For dem der er GH fanboys: Prøv nu bare RB.... og prøv det med dine venner. Du får garanteret ikke lyst til at vende tilbage til GH foreløbigt.
#1460 McPeter 16 år siden
Efter sigende skulle RB2 være sværere for guitar-delen så det er jo en god ting og måske kan det ændre min holdning. Ved dog ikke mht. gameplayet. Under alle omstændigheder skal mit næste musikspil indeholde trommer - synes umiddelbart bedst om GH:WT da hajhattene er hævet så det virker mere realistisk. Men nu er der forlydender om problemer med trommesættet så det er jo lidt noget bæ.
Lige nu venter jeg på at jeg finder RB2 stående i en eller anden butik så jeg kan afprøve det og så danne min mening ud fra det.