Nu har jeg læst det og synes egentligt manden lyder som en idiot. Jeg forholder mig skeptisk overfor hans anmeldelse...især når man sammenligner den med RB2 anmeldelsen.
Synes han skriver alt for meget brok uden overhovedet at skrive om spillet er sjovt, svært, osv. Han klynker bare over at skulle trykke på to knapper når der kun spilles én tone og det er alt jeg kunne få ud af hans gameplay beskrivelser...
Utroligt han har skrevet så mange sider og ikke kommer rundt om alt...
Glæder mig til at læse andre anmeldelser af spillet...
Min sidste kommentar før jeg hoppe i seng er, jeg tager mig ike af anmeldelser, bevares det da meget munter lige og se hvilket gylden tal de får, men så heller ike mere, det eneste jeg bruger dem til er at få en lille ide om det, og så ellers høre på folks meninger.
Netop derfor jeg best kan li 1up og deres podcast's hvor de snakker om spillene som var det os selv der havde spillet dem, og de giver deres mening uden filtrer, det er faktisk de bedste reviews, uden at de rent faktisk er reviews.
skal vi se på selve genren af de her musik spil, så må jeg indrømme jeg har nok i GH2, 3 og Rockband 1 indtil videre 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1444 - ja du har ret. Synes bare ign plejer at lave nogle gode anmeldelser, men bryder mig ikke så meget om denne. Så nævner han den nye bas-slap funktion men vender det til noget negativt fordi det ikke findes på guitaren... i mean wtf?! ;-)
Har fundet en GH:WT anmeldelse til der skriver lidt mere om gameplay. Tilsyneladende skulle det være lidt lettere at gå til for nybegyndere end GH3 var og også en smule lettere på højeste niveau, men dog stadig ret udfordrende. http://www.videogamer.com/xbox360/guitar_hero_4/re...
Til gengæld har de slet ikke anmeldt RB2 til sammenligning, så det kan man jo lige vente på.
Tror stadig min plan er at købe GH:WT. Ved ikke om man kan få en pakke med kun trommer og evt. mic, da jeg jo allerede har to guitarer. Ved godt de nye guitarer har lidt flere funktioner, men som jeg læser det er det ikke nødvendigt for at spille.
Tænker at jeg så på et tidspunkt kan købe RB2 som standalone spil uden instrumenter - så kan jeg jo altid få set med egne øjne hvilket jeg bedst kan lide. :-)
Fik i øvrigt - endeligt - gennemført Slayer: Raining Blood på hard i går og vandt efterfølgende den sidste duel så nu har jeg gennemført GH3 på hard. Tror dog der kommer til at gå noget tid med at få nailet de sidste 7 sange på expert. ;-)
I går fik til tilbragt et par timer i selskab med Far Cry 2. Jeg ved ikke. Enten er det mig som er total spil-naiv, eller også kommer de fantastiske spil ud back-to-back lige i øjeblikket. Efter et par timer stornyder jeg den verden spillet foregår i. Jeg har nærmest gang i det som samtlige GTA spil ikke formåede; Hygger rundt og løser små-missioner uden at skæve til hovedmissionen som sådan. Bare tage det som det kommer.
Landet og udformningen er bygget op til UG. Ingen klager der. Alt for jungle til øde ørken er lavet rigtig godt, og stemning og lyden er helt i top. Det er en fornøjelse hver gang med vælger angreb-taktik, og jeg har allerede haft adskellige wow-øjeblikke.
Jeg sneg mig ind på en by bevæbnet med en sniper, og ser så igennem et vindue en gastank stå inde i en bygning. Jeg skyder den og eksplosionen antænder en propan-tank, som begynder flammende at suse over jordet igennem byen mens den antænder ild overalt hvor den kommer. Byen er nu omslugt af flammer og der render folk i alle retningen. Jeg skifter derefter til min Uzi og stormer ind i byen for at gøre det af med resten.... Priceless.
Men. Som Elwood også snakker om, så er selve kampene ikke perfekte. Faktisk er der et stykke vej op til COD4, og specielt sigtet, skal man vende sig til.
Dette drukner dog i stemningen og den helstøbte verden som Far Cry 2. Jeg kan ikke vente med at komme tilbage...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1447 - Det lyder sgu rigtig godt! Hvor har du købt spillet? Jeg venter stadigvæk i længsel på, at mit skal komme :/
Er desuden blevet en smule nervøs over at følge med i EuroGamers tråd, hvor meningerne virkelig er delte. Der er mange skuffende, men også mange, der fortæller, at spillet bliver bedre desto længere man kommer ind og, at der undervejs opstår mange specielle "wow-lignende" situationer.
Jeg glæder mig stadigvæk meget, selvom den store skepsis fra nogle på EuroGamer har sænket mine forventninger en smule.
#1441 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1442 McPeter 16 år siden
Synes han skriver alt for meget brok uden overhovedet at skrive om spillet er sjovt, svært, osv. Han klynker bare over at skulle trykke på to knapper når der kun spilles én tone og det er alt jeg kunne få ud af hans gameplay beskrivelser...
Utroligt han har skrevet så mange sider og ikke kommer rundt om alt...
Glæder mig til at læse andre anmeldelser af spillet...
#1443 McPeter 16 år siden
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3170921
#1444 elwood 16 år siden
Netop derfor jeg best kan li 1up og deres podcast's hvor de snakker om spillene som var det os selv der havde spillet dem, og de giver deres mening uden filtrer, det er faktisk de bedste reviews, uden at de rent faktisk er reviews.
skal vi se på selve genren af de her musik spil, så må jeg indrømme jeg har nok i GH2, 3 og Rockband 1 indtil videre 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1445 McPeter 16 år siden
Og nu til vejret ;-)
Så er GTA 4 trofæ patchen til gengæld online:
http://www.ps3fanboy.com/2008/10/26/gta-iv-trophy-...
#1446 McPeter 16 år siden
http://www.videogamer.com/xbox360/guitar_hero_4/re...
Til gengæld har de slet ikke anmeldt RB2 til sammenligning, så det kan man jo lige vente på.
Tror stadig min plan er at købe GH:WT. Ved ikke om man kan få en pakke med kun trommer og evt. mic, da jeg jo allerede har to guitarer. Ved godt de nye guitarer har lidt flere funktioner, men som jeg læser det er det ikke nødvendigt for at spille.
Tænker at jeg så på et tidspunkt kan købe RB2 som standalone spil uden instrumenter - så kan jeg jo altid få set med egne øjne hvilket jeg bedst kan lide. :-)
Fik i øvrigt - endeligt - gennemført Slayer: Raining Blood på hard i går og vandt efterfølgende den sidste duel så nu har jeg gennemført GH3 på hard. Tror dog der kommer til at gå noget tid med at få nailet de sidste 7 sange på expert. ;-)
#1447 DarkLight 16 år siden
Efter et par timer stornyder jeg den verden spillet foregår i. Jeg har nærmest gang i det som samtlige GTA spil ikke formåede; Hygger rundt og løser små-missioner uden at skæve til hovedmissionen som sådan. Bare tage det som det kommer.
Landet og udformningen er bygget op til UG. Ingen klager der. Alt for jungle til øde ørken er lavet rigtig godt, og stemning og lyden er helt i top. Det er en fornøjelse hver gang med vælger angreb-taktik, og jeg har allerede haft adskellige wow-øjeblikke.
Jeg sneg mig ind på en by bevæbnet med en sniper, og ser så igennem et vindue en gastank stå inde i en bygning. Jeg skyder den og eksplosionen antænder en propan-tank, som begynder flammende at suse over jordet igennem byen mens den antænder ild overalt hvor den kommer. Byen er nu omslugt af flammer og der render folk i alle retningen. Jeg skifter derefter til min Uzi og stormer ind i byen for at gøre det af med resten.... Priceless.
Men. Som Elwood også snakker om, så er selve kampene ikke perfekte. Faktisk er der et stykke vej op til COD4, og specielt sigtet, skal man vende sig til.
Dette drukner dog i stemningen og den helstøbte verden som Far Cry 2. Jeg kan ikke vente med at komme tilbage...
#1448 ks 16 år siden
Er desuden blevet en smule nervøs over at følge med i EuroGamers tråd, hvor meningerne virkelig er delte. Der er mange skuffende, men også mange, der fortæller, at spillet bliver bedre desto længere man kommer ind og, at der undervejs opstår mange specielle "wow-lignende" situationer.
Jeg glæder mig stadigvæk meget, selvom den store skepsis fra nogle på EuroGamer har sænket mine forventninger en smule.
#1449 DarkLight 16 år siden
#1450 ks 16 år siden