Det lyder meget som de ting jeg har nævnt fans'ne har skrevet inde på forummet de rhar spillet det nu her, især det med disguise og line of sight og A-B missions.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nogen der har hørt, eller set Youtube fænanomet Toby turner? Herlig, herlig ung mand, med fed humor til alle aldre og min lillebror er vild med hans Minecraft video'er
Når her er en LITERAL hitman Absolution parody, men dog har han respekt og laver mange sjove bemærkninger, hvor hans synger i takt med Trailerns stemning og musik.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Tobuscus, synes han kan være sjov nogen gange og andre gange direkte pinlig, Ubisofts E3 show i år var en bommert af de hel store, netop på grund af ham.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Tobuscus, synes han kan være sjov nogen gange og andre gange direkte pinlig, Ubisofts E3 show i år var en bommert af de hel store, netop på grund af ham.
Synes det var fedt, især når han hoppede op og dansede!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#14621 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14622 elwood 13 år siden
#14623 DarkLight 13 år siden
#14624 elwood 13 år siden
#14625 Batsy 13 år siden
Når her er en LITERAL hitman Absolution parody, men dog har han respekt og laver mange sjove bemærkninger, hvor hans synger i takt med Trailerns stemning og musik.
#14626 elwood 13 år siden
#14627 Batsy 13 år siden
Synes det var fedt, især når han hoppede op og dansede!
#14628 elwood 13 år siden
Disguise, AI'en, og andet.
De fremhæver dog Contracts som plusset, så det ser ud til det er op til fans'ne og skabe de gode frie åbne missioner.
Jeg glæder mig nu aligvel, men ja, det med AI'en betyder bare så meget for et spil af den her type.
#14629 elwood 13 år siden
Men han beskriver godt nok meget den her mangel på sandbox feeling som Blood Money havde.
#14630 JannikAnd 13 år siden