Gravatar

#14611 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

#14610 -

No One Lives Forever?
Gravatar

#14612 elwood 13 år siden

Ud fra den melding lyder det jo ikke som om, at spillet er gjort så meget nemmere, som nogle ellers har frygtet.

Det er ikke det om at spillet nemmer eller svære, bare spil purist, så får du udfordring, sådan som jeg læser det lyder det til at forklædningerne virke på samme afstand, dvs. hvis fjenden blot får line of sight med dig, så er du afsløret lige emget om de så står flere meter væk fra dig, det sådan jeg læser det, hvertfald, som sagt blir nok klogere på det i morgen.

Basicly skal man opføre sig ligesom hvis man udførte en mission med suit only.

Blood Money åben missioner er der fortsat et par stykker af (dog ikke så mange som man kunne håbe på, eftersom spillet er endnu mere historie drevet den her gang) men der er også nærmest historie mæssige missioner, hvor man ikke rigtig laver så meget, de bruges så vidt jeg ku læse til og bringe historien videre.

#14610 Det er rigtig nok No one lives forever, som der blir gættet på i anden kommentar, spillet var dog et FPS, med fokus på stealth gadgets, og våben.

Spillet havde en herlig charme, og meget mindeværdige missioner Undervandsmissioner står stadigvæk som en af de bedste, 2'eren var også på samme høje niavue, men desværre er Monolith opløst (samme folk der stod bag det første FEAR) så chancerne for et 3. spil er desværre ret spinkel :(
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14613 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14611 Ja det er da lige det det er. Et fantastisk spil. Eller det var det i hvert fald dengang det udkom. Har ikke spillet det siden da.

Kan se, at det åbenbart også er forholdvis svært at få fat på. Hverken Steam eller Gog har det. Kan kun finde det på Amazon.
Det er det mest irriterende når man lige kommer i tanke om nogle af de gamle spil, man gerne vil spille. Ikke allesammen er til at få fat på.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14614 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14610 Ja kan også se nu, at det var FPS. Det var nok mest det med stealth, der fik mig til at sammenligne med Hitman og Splinter Cell.

Jeg kan nemlig også godt huske spillets charme, såvidt jeg husker det balancerede det på en hårfin grænse mellem komik og alvor. Og de var rigtig gode til at blande spilelementerne.
Gravatar

#14615 elwood 13 år siden

IO har lige besøgt Hitman forummet:

Hey guys, I can assure you that we at IO are very eager to read your feedback, and I guarantee you we will be discussing it fervently among ourselves today and for many days to come. The game officially launches on the 20th, so it's great to get so much feedback before the game even launches! A patch for something deemed a little too harsh isn't out of the question, but that's not something for me to promise, nor officially claim as technically possible (though I suspect it is). So I don't want to get anyone's hopes up either way.

The attention indicator is there to let you know that an NPC is on to you for doing something suspicious, so that you aren't completely blind sided and have time to react. The attention gain rate will indeed increase on the higher difficulties. It's a mechanic used throughout the game which we've tried to make as consistent as possible.

Personally I find the sweet spot for difficulty to be hard. Expert and purist are very challenging and unforgiving, and I wouldn't recommend it for your first play through. Much like classic/impossible for XCOM. It will probably take some time to get to know a level to master it on purist. I'm really looking forward to that challenge myself.

My only tip right now is that there are Hide In Plain Sight (HIPS) stations in each level, which certain disguises allow you to use so try experimenting with them.

That said, we're really excited to see Absolution out there being played already, and constructive criticism always welcome!

Cheers,
Jason

En bruger: They make no sense though. So because I'm now analysing a donut, that means I'm perfectly legit, but God help me if I then put the donut down and walk away?

hehe.

Men det virker til at selv IO har haft svær ved og bedømme, hvor The sweet spot var med indikatoren, og for nogen har det så været for meget.

Gravatar

#14616 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Jeg har ikke spillet det, jeg fandt bare titlen forleden, fordi jeg ledte efter noget agent-halløj og beskrivelsen lød bekendt. :)
Gravatar

#14617 elwood 13 år siden

Two fucking words... Grim Fandango!

heldigvis har jeg fået min udgave til og køre på min nye pc, men damm det ku være fedt bare og ha en fuldt ud kompatibel udgave uden, man skal sætte sin CPU ned til og køre med kun en kerne, for at det virker.
Gravatar

#14618 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14616 Pudsigt :)

#14617 Det var også et af de spil jeg tænkte på.

Det er sgu frustrerende når man lige kommer i tanke om et gammelt spil (hvilke jeg ofte gør) og man så finder ud af at det er nærmest umuligt at få fat på.

Grundene kan jo så være mange til at de ikke udkommer på Steam eller GOG. Jeg synes ofte der er tale om spil, hvor udvikleren er opløst eller blevet opkøbt og så er det sikkert meget besværligt at forhandle rettigheder. Det kan selvfølgelig også være at det er besværligt at skulle omdanne et spil der har 10-20 år på bagen til at kunne køre på mere moderne maskiner, hvem ved.

Gravatar

#14619 elwood 13 år siden

Tim Schafer har direkte sagt et sted, kan ikke lige huske hvor, at hvis man vil ha Grim Fandango i dag, så skal man pirate det, Lucas Arts som har rettigheden fortsat, er ikke så intresseret i og release det igen, eller hvad man nu siger.
Gravatar

#14620 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14619 I sådanne tilfælde har jeg heller ikke noget imod at anskaffe mig det på anden måde. Når det er den eneste måde at gøre det på, må det være sådan.

Det er jo bare ærgerligt når man egentlig godt vil give penge for det.

Skriv ny kommentar: