Gravatar

#14661 elwood 13 år siden

Må se om de nye udvikler får smidt Hitman hen i en hel anden (rigtig retning) retning, som Tore fra IOI fortæller lidt om.

Med andre ord de laver lidt infinitiv ward - Treyarch "finten"

Hovedsagen til alle de her "problemer" er for mig og se, at IOI har ønsket og fortælle en meget mere filmisk historie drevet del den her gang (robert Rodriguez film er de ganske glade for, måske lidt for meget nogen steder) og uanset missionerne så må jeg tage hatten af for deres directing for damm der er nogle fede sekvenser i mellem, som bare osser af den gode Hitman Stemning.

IOI sku bare ha lavet en animeret Hitman the movie, i stedet for den real films rædsel vi blev spist af med :)

Det sjovt det her med quick saving, der var en snak om det her såkaldte nurse saving eller, hvad man skal kalde det, det hvor man når til et sted, og så quicksaver man og reloader blot indtil man helt har fået det som man vil ha det. kan godt se ide'en i og bruge det når man vil eksperimentere, men jeg kan også godt følge en udviklers ønske om at folk måske blot vælger og acceptere det som sker, og går videre, det skal self. så være spillerens egen fejl at tingene ikke gik som man forventede, hvis man var lidt for ivrigt et sted, med og løbe en bane igennem.

Jeg siger ikke quick save ikke skal være tilladt, men nogen gange kan der være en grund til udviklerne ændrer på tingene, mener også at på den hele nemme så har du mange flere savepoints undervejs.

Jeg spiller Suit only playstyle (samme måde jeg spillede de andre på) og har endnu ikke brugt instinct en gang undtagen i starten, hvor man blir tvunget til det, og så under et skydebane mission.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14662 Verbal 13 år siden

elwood (14661) skrev:
Det sjovt det her med quick saving, der var en snak om det her såkaldte nurse saving eller, hvad man skal kalde det, det hvor man når til et sted, og så quicksaver man og reloader blot indtil man helt har fået det som man vil ha det. kan godt se ide'en i og bruge det når man vil eksperimentere, men jeg kan også godt følge en udviklers ønske om at folk måske blot vælger og acceptere det som sker, og går videre, det skal self. så være spillerens egen fejl at tingene ikke gik som man forventede, hvis man var lidt for ivrigt et sted, med og løbe en bane igennem.

Jeg synes heller ikke at der skal være uendelige saves, men f.eks. tre saves, som der er i Blood Money. Problemet med de savepoints de kører med i absolution er, at man ikke nødvendigvis støder på dem, da de er "gemt" lidt af vejen. Derudover, så har jeg flere gange stødt på dem lige efter, at jeg har begået et mord, i stedet for lige inden, så man, som jeg tidligere nævnte, bedre kan eksperimentere.

Jeg har fuldt forståelse for udviklernes tankegang, men de bør dog huske på, at selvom de måske gerne ser det, så gider man ikke gennemspille et level et hav af gange, fordi man er interesserede i at prøve et specifikt sted om igen, fordi man f.eks. gerne vil lave en silent assasin og udføre alle de udfordringer som er med til at forbedre ens score. Man gider måske et hvis antal gange, men med så mange challenges som der, så når jeg at blive træt af at skulle gå igennem et level inden jeg har klaret dem alle.

Det skal tilføjes, at jeg tror, at jeg vil have større fornøjelse af spillet anden gang jeg spiller det igennem, da jeg så vil være mere forberedt på hvad der sker.

elwood (14661) skrev:
Jeg spiller Suit only playstyle (samme måde jeg spillede de andre på) og har endnu ikke brugt instinct en gang undtagen i starten, hvor man blir tvunget til det, og så under et skydebane mission.

Det er også fint nok, og så vil du få større fornøjelse af Absolution end jeg jeg. For selvom det kunne være sjovt i Blood Money, at prøve at liste sig igennem en mission i den samme forklædning, så synes jeg nu alligevel at det var sjovere, at man kunne nå at bruge adskillige forklædninger for at udføre sit mål, og alligevel slutte af med at forlade missionen iført jakkesættet.

Ellers er jeg helt enig i dit indlæg. Er du i øvrigt nået til "Chinese New Year"? Den samt "The King of Chinatown" er indtil videre nok mine ynglings, selvom der helt sikkert er flere andre gode.
And like that... he's gone.
Gravatar

#14663 elwood 13 år siden

Jeg er lige blevet færdig med Birdies gift, så jeg er en del længere.

Med hensyn til suit only, så spiller jeg skam også det med forklædninger, jeg spiller dem bare først med suits only, bagefter leger jeg så rundt i det, det samme gjorde jeg i Blood Money, Silent Assasin blev en ting jeg efterstræbte meget lige siden det blev introduceret i 2'eren 8-)
Gravatar

#14664 Verbal 13 år siden

Jeg er lidt længere end der til hvor du er nået. Du går en spændende mission i møde, hvor du skal dræbe to og kidnappe en.
Gravatar

#14665 elwood 13 år siden

Btw. jeg synes ikke rigtig jeg er stødt på så mange danske ting endnu, kan huske de gamle spil flød med de her ting, eller var det blot Hitman det første jeg husker så tydeligt 8-)

Har fundet masser af gule gummi ænder til gengæld.
Gravatar

#14666 elwood 13 år siden

Gravatar

#14667 DarkLight 13 år siden

Jeg kunne ikke modstås Elgigantens Vita spil til 29 kroner, så jeg købte alle 4 på trods af jeg ikke har en Vita.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14668 Verbal 13 år siden

elwood (14665) skrev:
Btw. jeg synes ikke rigtig jeg er stødt på så mange danske ting endnu, kan huske de gamle spil flød med de her ting, eller var det blot Hitman det første jeg husker så tydeligt 8-)

Der er heller ikke særlig mange referencer indtil videre. Synes at det er aftaget gradvist siden det første spil.
Gravatar

#14669 elwood 13 år siden

Kan bare huske da demo'en afd et spil kom ud ohh det var tider 8-)

FCK, BT eller extrabladet eller, hvordan var det nu, det var også en hel anden tid, dengang med IOI :)

Var der ikke også snak om HD udgivelse af de gamle spil, eller forblev det blot ved rygterne ?
Gravatar

#14670 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

elwood (14669) skrev:
Var der ikke også snak om HD udgivelse af de gamle spil, eller forblev det blot ved rygterne ?

Det ville være rart, hvis de bare fiksede styringen i det første spil. I forhold til moderne spil, er det virkelig underligt at styre, fordi det slet ikke følger det layout, kan man vel næsten kalde det, som næsten er standard i dag.

Skriv ny kommentar: