Håber der er nogen her som har lidt mere står på Steam end jeg har. Købte tidligere på året Arma2: OA, men blev for ikke så længe siden bannet og anklaget for at snyde. De sagde den eneste muligthed for at jeg skulle spille igen var at købe en ny udgave af spillet. Nu har jeg været så heldig at få det i en gave over Steam, men jeg kan ikke installere det da den siger jeg allerede har det i mit bibliotek, men har slettet spillet fra min computer. Noget som kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre?
Uden at være sikker, tror jeg ikke du kan tilføje det samme spil igen til din Steam-konto. Jeg er næsten sikker på, at du bliver nødt til at oprette en anden konto og tilknytte spillet dertil.
Skrev til dem da jeg ikke kunne forstå at jeg var blevet bannet. Det de skrev tilbage var at, det var jeg blevet og de kunne ikke udtale sig om hvorfor. Den eneste mulighed for at spille igen var at købe en ny udgave.
Aight, jeg har aldrig fået bannet noget på Steam, så jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer, men det virker noget mistænkeligt, at man kan blive bannet og ikke engang kan få at vide hvorfor.
I princippet kan de jo så bare banne folk helt tilfældigt og tvinge dem til at købe spil igen og igen.
Er lige blever færdig med AC brotherhood og sikke en cliffhanger af en slutningen! Har overtalt kæresten til at svine forbi elgiganten efter arbejde i dag og købe revelations :)
Er lige blever færdig med AC brotherhood og sikke en cliffhanger af en slutningen! Har overtalt kæresten til at svine forbi elgiganten efter arbejde i dag og købe revelations :)
Jeg er lige begyndt på Revelations :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#14671 MoH 13 år siden
Købte tidligere på året Arma2: OA, men blev for ikke så længe siden bannet og anklaget for at snyde. De sagde den eneste muligthed for at jeg skulle spille igen var at købe en ny udgave af spillet.
Nu har jeg været så heldig at få det i en gave over Steam, men jeg kan ikke installere det da den siger jeg allerede har det i mit bibliotek, men har slettet spillet fra min computer.
Noget som kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre?
#14672 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#14673 MoH 13 år siden
#14674 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Men det lyder lidt underligt, hvis du ikke kan gøre noget ved at blive bannet.
#14675 MoH 13 år siden
#14676 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
I princippet kan de jo så bare banne folk helt tilfældigt og tvinge dem til at købe spil igen og igen.
#14677 MoH 13 år siden
#14678 Wangsgaard 13 år siden
#14679 elwood 13 år siden
Patrick Brown artist fra DeviantArt har færdiggjort sit første GTA V projekt, og damm den mand imponere mig gang på gang med hans tegninger.
GTA V
Tjek også resten af hans tegninger ud, der er fra mange fede spil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14680 DarkLight 13 år siden
Jeg er lige begyndt på Revelations :)