Hvorfor kalder de priserne "Best Human Male performance" og "Best Human Female performance". Giver det ikke lidt sig selv at de er mennesker?
Jeg har intet mod Samuel L. Jackson men han virker altså som et underligt valg som vært, men de har vel brug for en eller anden berømt.
Jeg er ikke stor fan af at de uddeler nogle af priserne på den røde løber.
Åh semi-berømte mennesker der kalder sig selv nerds... jeg vil ikke være på den her planet mere. Folk der kalder sig selv gamere er også irriterende. Det er jo ikke en livsstil, det er jo bare en ting man gør.
Last of Us er annonceret til release 7. maj! Det var tidligere, end jeg havde forventet. Det må næsten skyldes, at Sony annoncerer PS4 på E3 kort efter.
2:34 for The last of us, og 1:42 for at få live musik, af musikken til traileren Yep det ku godt se ud til at ligesom med GOW2, var Sony's Svanesang til PS2'en, så blir The last of us Sony's svanesang til PS3'en. Og det er sku ikke nogen hel dårlig måde og slutte af på :) Damm Naugthy Dog har rykket sig siden Uncharted 3, og det ku se ud til at gameplay reflektere karakternes handlinger og mening den her gang, spændende og se hvordan den del vinkles.
I Uncharted serien har vi Nathan der ikke rigtig bryder sig om kamp, han er blot ret uheldig med det hele, og det snakker han en del om i cutscenes, hvorefter han i næste gameplay section nakker en 10-20 soldater, hvorpå han igen snakker om, hvor elendigt det hele er og at han ikke kan klare det mere.
The last of us ser for mig ud til mere og spille på hele elendigheden ved det hele også i de gameplay segmenter vi har set pt. Har ikke set en on rail shooter del endnu om ikke andet 8-)
10:40 Phantom Pain Det her "lugter" langt væk af Hideo Kojima, og MGS ,nåja og lyder som Kiefer Sutherland i starten, der hjælper vores helt. Det ligner hvertfald ret meget Fox engine der blir brugt.
Og der er da også en del ting som ser genkendelige ud, lige til sidst ser vi en svævende person som i er det psycho mantis ?
Hehe der vidst ingen tvivl om Hideo Kojima er på banen igen. Selv om det nok skal blive godt, vil jeg gerne også se ham prøve og opfinde en hel ny IP.
Moby Dick Studio is a game developing company operating out of Stockholm, Sweden. Moby Dick Studio was founded by CEO Joakim (Kojima) Mogren who after years of working for a major American developer brought together people out of various game studios from around the Scandinavian area to start something new.
hehe elsker de her små hints og teaser han altid laver.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Og der er da også en del ting som ser genkendelige ud, lige til sidst ser vi en svævende person som i er det psycho mantis ?
Det er uden tvivl Psycho Mantis (eller en anden Mantis), og hovedpersonen ligner unægtelig Big Boss - især i forhold til Big Boss i det kommende Ground Zeroes.
skrev:
Bestemt! Men denne gang overlader han ikke meget til fantasien. Flere Konami-folk sad tilmed med Moby Dick t-shirts! Hvis ikke dette er MGS5 eller en Kojima-produktion, så er det verdens største hoax.
Det virker dog lidt mærkeligt, at der nu er to MGS (jeg tæller ikke Revengeance med), og begge er (formentlig) med Big Boss i hovedrollen. Synes lidt, at Kojimas fascination for den karakter er en kende for stor.
#14751 Zombi 13 år siden
Jeg har intet mod Samuel L. Jackson men han virker altså som et underligt valg som vært, men de har vel brug for en eller anden berømt.
Jeg er ikke stor fan af at de uddeler nogle af priserne på den røde løber.
Åh semi-berømte mennesker der kalder sig selv nerds... jeg vil ikke være på den her planet mere. Folk der kalder sig selv gamere er også irriterende. Det er jo ikke en livsstil, det er jo bare en ting man gør.
#14752 Zombi 13 år siden
#14753 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14754 JannikAnd 13 år siden
#14755 elwood 13 år siden
Bioshock Infinite
7:57 Gears of War Judgment
2:26 Dark Souls 2 annoucement trailer ren CGI
2:34 for The last of us, og 1:42 for at få live musik, af musikken til traileren
Yep det ku godt se ud til at ligesom med GOW2, var Sony's Svanesang til PS2'en, så blir The last of us Sony's svanesang til PS3'en. Og det er sku ikke nogen hel dårlig måde og slutte af på :) Damm Naugthy Dog har rykket sig siden Uncharted 3, og det ku se ud til at gameplay reflektere karakternes handlinger og mening den her gang, spændende og se hvordan den del vinkles.
I Uncharted serien har vi Nathan der ikke rigtig bryder sig om kamp, han er blot ret uheldig med det hele, og det snakker han en del om i cutscenes, hvorefter han i næste gameplay section nakker en 10-20 soldater, hvorpå han igen snakker om, hvor elendigt det hele er og at han ikke kan klare det mere.
The last of us ser for mig ud til mere og spille på hele elendigheden ved det hele også i de gameplay segmenter vi har set pt. Har ikke set en on rail shooter del endnu om ikke andet 8-)
4:50 South Park the stick of truth
Dammm det ser awesome ud, hehe High Jew Elf :)
4:44 Castlevania: Lords of Shadow 2
10:40 Phantom Pain
Det her "lugter" langt væk af Hideo Kojima, og MGS ,nåja og lyder som Kiefer Sutherland i starten, der hjælper vores helt. Det ligner hvertfald ret meget Fox engine der blir brugt.
Cartman gennembanker Bilbo
#14756 elwood 13 år siden
#14757 elwood 13 år siden
Hehe der vidst ingen tvivl om Hideo Kojima er på banen igen.
Selv om det nok skal blive godt, vil jeg gerne også se ham prøve og opfinde en hel ny IP.
Moby Dick Studio is a game developing company operating out of Stockholm, Sweden. Moby Dick Studio was founded by CEO Joakim (Kojima) Mogren who after years of working for a major American developer brought together people out of various game studios from around the Scandinavian area to start something new.
#14758 JannikAnd 13 år siden
Bestemt! Men denne gang overlader han ikke meget til fantasien. Flere Konami-folk sad tilmed med Moby Dick t-shirts! Hvis ikke dette er MGS5 eller en Kojima-produktion, så er det verdens største hoax.
#14759 elwood 13 år siden
Men der kunne self. også være tale om noget hel hel andet 8-)
#14760 JannikAnd 13 år siden