Gravatar

#14741 Muldgraver 13 år siden

JannikAnd (14736) skrev:
Wowhd.dk har Far Cry 3 til PS3 og X-box til 279,- inkl. forsendelse. PC-udgaven koster blot 191,- Generelt er deres priser ganske billige. Jeg har ikke selv brugt dem tidligere, men Muldgraver anbefaler dem...

Æh, jeg anbefaler dem ikke som sådan, men bestilte også spillet i går (til 297,-). Faktisk er jeg kommet til at betale dobbelt, fordi jeg først forsøgte at betale med Paypal, hvad jeg dog forventer er en formsag at få ordnet. Hvad jeg kan anbefale i forbindelse med Wowhd.dk er at betale med kort :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#14742 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Titan Quest er lige blevet tilføjet Humble Bundle. Har man allerede købt, kan man hente det gratis.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14743 Batsy 13 år siden

Er vild med Far cry 3, fedt spil og især Vass er en herlig, fantastisk skurk.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14744 elwood 13 år siden

Pc udgaven spiller bare, dog synes jeg der er lige lovlig mange beskeder, om hvad man har gang i, og hvornår man er uden for et område, det tager mig lidt ud af et ellers så godt spil, en lille ting, men ja den driller mig lidt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14745 JannikAnd 13 år siden

Bioshock Infinite er yderligere forsinket. Ny udgivelsesdato: 26. marts.
Gravatar

#14746 elwood 13 år siden

Dagen før min Føsdag hmm.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14747 Høegh 13 år siden

Så blev Journey nomineret til en Grammy for årets bedste soundtrack til et visuelt medie.

De fem andre nominerede i kategorien er filmene:
- The Artist
- The Dark Knight Rises
- Hugo
- The Adventures Of Tintin
- The Girl With The Dragon Tattoo.

Og ja, så naturligvis også Journey, der dermed er det eneste computerspil som er repræsenteret i kategorien.
Det er komponisten Austin Wintory der har stået bag musikken til Journey og hvis han vinder prisen, så bliver det første gang nogensinde at et computerspil vinder den pris (og anden gang at et spil overhovedet modtager en Grammy).

http://www.grammy.com/nominees?genre=11
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#14748 Høegh 13 år siden

Det kan høres her:

Journey Soundtrack
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#14749 Zombi 13 år siden

Så er VGA Showet så smut ved at gå i gang:
http://www.spike.com/netstorage/events/video-game-...

Det egentlige show begynder dog først senere.

Jeg glæder mig godt nok til at se noget mere til South Park, The Last of Us og Bioshock Infinite.
Gravatar

#14750 Zombi 13 år siden

Selve showet ser jeg dog ikke så meget frem til da det er lidt for poppet, men jeg håber da at thatgamecompany vinder prisen for årets spil.

Journey er ikke bare årets bedste spil, det har rørt noget i mig på en måde som intet andet spil har gjort før. Fantastisk oplevelse.

Skriv ny kommentar: