Gravatar

#14801 sluppermand 13 år siden

utyske (14800) skrev:
Jeg har dog aldrig haft en Nintendo før Wii, så jeg har ingen anelse om hvad man bør købe af ekstraudstyr, udover evt. ekstra controllere.

Rumble Pack! :-)
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#14802 Thomsen 13 år siden

Er den ikke indbygget i den seneste generation af controllere?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14803 Pécuchet 13 år siden

Er der nogen, der kender Ravenloft: Strahd's Possession? Jeg har aldrig hørt om spillet før (RPGs til DOS er ikke min stærkeste side), men musikken er vældig interessant:

Der burde have været Roser.
Gravatar

#14804 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14805 elwood 13 år siden

[url=]De første par minutter af Bioshock Infinite[/url]

Der spoiles ikke rigtig noget historie mæssigt, man ser blot lidt af åbningen, og får blot ventetiden til og blive lidt værre, og man får lidt et Dejavü da vi igen er ved et fyrtårn, dog går vi en anden retning end ned den her gang...
Gravatar

#14806 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Og naturligvis er det også Bioshock 2 der bliver tilgængelig på PS+ til januar. Så kan man nemlig få en smag for universet.

Jeg brød mig ikke så meget om det første Bioshock, den tid jeg prøvede det. Nu er det dog gratis, så jeg det skader ikke at prøve det igen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14807 elwood 13 år siden

Bioshock 1 er dog stadigvæk det bedste af de to.
Gravatar

#14808 Snaden 13 år siden

Hvor kan man få Bioshock gratis?
Gravatar

#14809 Høegh 13 år siden

elwood (14805) skrev:
[url=]De første par minutter af Bioshock Infinite[/url]

Der spoiles ikke rigtig noget historie mæssigt, man ser blot lidt af åbningen, og får blot ventetiden til og blive lidt værre, og man får lidt et Dejavü da vi igen er ved et fyrtårn, dog går vi en anden retning end ned den her gang...

Det ser overvejende godt ud.
Men er ret skuffet over dialogen mellem de to personer i båden. Den virker både kluntet skrevet og unaturlig taget konteksten i betragtning.

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#14810 elwood 13 år siden

Det går ikke så godt for THQ

Må håbe de kan komme ovenpå, og hvis ikke det så at de får solgt firmaerne under dem til nogen der holder lige så meget af dem som de gør.

Skriv ny kommentar: