Er der nogen, der kender Ravenloft: Strahd's Possession? Jeg har aldrig hørt om spillet før (RPGs til DOS er ikke min stærkeste side), men musikken er vældig interessant:
[url=]De første par minutter af Bioshock Infinite[/url]
Der spoiles ikke rigtig noget historie mæssigt, man ser blot lidt af åbningen, og får blot ventetiden til og blive lidt værre, og man får lidt et Dejavü da vi igen er ved et fyrtårn, dog går vi en anden retning end ned den her gang...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
[url=]De første par minutter af Bioshock Infinite[/url]
Der spoiles ikke rigtig noget historie mæssigt, man ser blot lidt af åbningen, og får blot ventetiden til og blive lidt værre, og man får lidt et Dejavü da vi igen er ved et fyrtårn, dog går vi en anden retning end ned den her gang...
Det ser overvejende godt ud. Men er ret skuffet over dialogen mellem de to personer i båden. Den virker både kluntet skrevet og unaturlig taget konteksten i betragtning.
#14801 sluppermand 13 år siden
Rumble Pack! :-)
#14802 Thomsen 13 år siden
#14803 Pécuchet 13 år siden
#14804 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14805 elwood 13 år siden
#14806 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Jeg brød mig ikke så meget om det første Bioshock, den tid jeg prøvede det. Nu er det dog gratis, så jeg det skader ikke at prøve det igen.
#14807 elwood 13 år siden
#14808 Snaden 13 år siden
#14809 Høegh 13 år siden
Det ser overvejende godt ud.
Men er ret skuffet over dialogen mellem de to personer i båden. Den virker både kluntet skrevet og unaturlig taget konteksten i betragtning.
#14810 elwood 13 år siden
Må håbe de kan komme ovenpå, og hvis ikke det så at de får solgt firmaerne under dem til nogen der holder lige så meget af dem som de gør.