Gravatar

#14791 JannikAnd 13 år siden

Hør evt. Muldgraver, om han har modtaget sit eksemplar. Han bestilte et par dage før dig.
Gravatar

#14792 HonoDelLoce 13 år siden

Uh !

Hitman genudgivelser i HD til konsollerne i det nye år !

Så er det tid til at gå Blood Money igennem en 30-40 gange mere ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14793 Kyllingebenet 13 år siden

The Insider (14790) skrev:
Hmm..... Nu er det efterhånden 5 dage siden, at Wow HD sendte min Far Cry 3, og den er stadig ikke ankommet... Nasty.

Bare rolig, du går kun glip af GOTY!
Gravatar

#14794 Lord Beef Jerky 13 år siden

Risen 2 er sgu da GOTY! Og årets værste spil på en og samme tid.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14795 Muldgraver 13 år siden

The Insider (14790) skrev:
Hmm..... Nu er det efterhånden 5 dage siden, at Wow HD sendte min Far Cry 3, og den er stadig ikke ankommet... Nasty.

Der gik knap en uge, fra den blev sendt, til jeg modtog den. Pakken sendes trods alt fra Hong Kong :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#14796 The Insider 13 år siden

#14795, ah okay... jeg troede, det blev sendt fra DK. Så er jeg alligevel lidt mere tryg, medmindre det selvfølgelig betyder, at den snuppes i tolden :-/
War. War never changes.
Gravatar

#14797 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Jeg er også hoppet på The Walking Dead. Det er som at blive sendt tilbage i tiden, næsten til Amiga 600 tiden. Dette ment på en positiv måde.

Selve styringen, hvor man er meget begrænset, er typisk for den tid hvor jeg for alvor begyndte at spille. Det er helt nostalgisk. Til tider kan der godt være lidt bøvl med styringen, nogle gange skal man være meget præcis med sine klik.

Historien, stemmeskuespillet og musikken er der hæver spillet til et niveau hvor jeg indtil videre vil kalde det godt. Jeg grinte lidt efter 1. episode, hvor jeg kan se at størstedelen ofrede Doug til fordel for kvinden. Et godt gæt er at der er flest mænd der spiller det.

En anden ting jeg også har fundet ud af er, at man på et eller andet tidspunkt nok skal få nogle på nakken. Også folk man troede man var på god fod med. Så nu har jeg besluttet blot at beskytte Clementine og så må de andre komme i anden retning. Det er åbenbart ikke godt nok hvis man kun slår folk ihjel i nødværge.

Nu har jeg godt nok kun spillet de første to episoder og episode 2 var egentlig mere grum end jeg havde regnet med.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14798 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Men hold da op hvor er styringen elendig. Jeg er nu død 50 gange det samme sted, fordi han ikke gider at samle en svensknøgle op.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14799 elwood 13 år siden

GTA San Andreas er ude på Xbox og PSN, og det har Rockstar fejret med og udgive den video som var p¨å dvd'en til San Andreas soundtracket, video'en er en 20 min. prolouge der fortæller om de begivenheder, som er sket før CJ kommer til San Andreas og mere omkring hvad han har lavet før, han får beskeden om sin mor.

[url=]Ret spændende og se alt det arbejde som Rockstar altid læggeri deres karaktere, og selv om det er en gammelt spil, så er det ganske spændende og se, en nærmest kortfilm omkring San Andreas[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14800 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Jeg har bestilt spillet "Killer Instinct" til Nintendo 64, efter lidt småfuldesnak med en ven i går. Jeg har godt nok ikke konsollen til at spille det på, men sådan en må jeg hellere få købt. :p

Jeg har dog aldrig haft en Nintendo før Wii, så jeg har ingen anelse om hvad man bør købe af ekstraudstyr, udover evt. ekstra controllere.

Skriv ny kommentar: