Var det nice? Jeg mangler også stadig Revelations og AC3 :-)
Det var i samme stil som brotherhood, ikke ligeså så godt som AC2, men stadigvæk gode spil. Start synes jeg var fed og en af de sidste action scener i revelations var også meget flot lavet :).
Kæresten er gået i gang med AC3 og jeg må heller for skrevet lidt på mit speciale og i den anledningen har jeg fået købt mig et sandstrøm bluetooth tastatur og en ny dyr kontorstol og med tilsat skærm og mus så gør det lidt nemmere at skrive end at kigge på en 13 tommers skærm på min lille asus.
Efter at en af de kære udvikler fra et andet firma snakkede omkring AC 3 og især Connor, og sammenlignede ham med Anakin Skywalker, med hans muthed, og egocentreret tankegang, kan jeg ikke lade være med og tænke over hvor ret han egentlig har 8-)
Han er virkelig ikke en elskværdige karakter, Ezio er stadigvæk min farvorit.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Aha, CDON har sgu afsendt Age of Mythology og guldversionen af Rome: Total War til mig, selvom jeg gav 0 kroner for dem pga. gratis fragt og rabatkoder.
Kæresten har spillet AC revoletion for lang tid siden og han fandt ud af han ikke havde spillet slutningen helt færdig da han startede AC:3. Så fik besked på at spille den færdig så han kunne se slutningen, og når man bliver bedt om at spille AC så gør man det :P. Simon du kan sagtens nå at indhente mig for bliver nød til at få ordenligt fat i mit speciale :)
Aha, CDON har sgu afsendt Age of Mythology og guldversionen af Rome: Total War til mig, selvom jeg gav 0 kroner for dem pga. gratis fragt og rabatkoder.
#14831 The Insider 13 år siden
#14832 Wangsgaard 13 år siden
Det var i samme stil som brotherhood, ikke ligeså så godt som AC2, men stadigvæk gode spil. Start synes jeg var fed og en af de sidste action scener i revelations var også meget flot lavet :).
Kæresten er gået i gang med AC3 og jeg må heller for skrevet lidt på mit speciale og i den anledningen har jeg fået købt mig et sandstrøm bluetooth tastatur og en ny dyr kontorstol og med tilsat skærm og mus så gør det lidt nemmere at skrive end at kigge på en 13 tommers skærm på min lille asus.
#14833 The Insider 13 år siden
#14834 Wangsgaard 13 år siden
#14835 elwood 13 år siden
Han er virkelig ikke en elskværdige karakter, Ezio er stadigvæk min farvorit.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14836 Pécuchet 13 år siden
#14837 DarkLight 13 år siden
Argh! Overhalet indenom!
#14838 Wangsgaard 13 år siden
Hehe ja man skal være hurtig!
Kæresten har spillet AC revoletion for lang tid siden og han fandt ud af han ikke havde spillet slutningen helt færdig da han startede AC:3. Så fik besked på at spille den færdig så han kunne se slutningen, og når man bliver bedt om at spille AC så gør man det :P. Simon du kan sagtens nå at indhente mig for bliver nød til at få ordenligt fat i mit speciale :)
#14839 DarkLight 13 år siden
#14840 The Vossen 13 år siden
De kan jo ikke gøre så meget andet, :).